Jizz! Har du driti på deg før? Ikke jeg heller, men i kveld var så seriøst det nærmeste noengang!

Det har seg sånn at jeg var på vei hjem fra Magnus etter Pytt-i-panne-og-Rambo-IV-kveld, og hadde nettopp gått av banen på Ullevål, at jeg merka jeg måtte drite. Så sinnsykt også, plutselig. Og veien hjem ble et sant mareritt, uten å gå i de store detaljene pressa det helt sinnsykt på, og et par ganger var jeg sikker på at det kom til å gå skrekkelig gærnt. Ikke en gang da jeg låste opp døra inn til kåken var jeg sikker på om jeg rakk det, men det gikk bra. Det ble et kvarter på ramma for Liam, og hele jeg var våt av svette. Det er en opplevelse jeg ikke unner min verste fiende. Hører du det Preb? Ikke engang deg!

Ellers må det sies at dekninga på mobilen lever sitt eget liv nå, så jeg kan være helt passe utilgjengelig på både shortmessages og alt det andre også. I tillegg er det trådløse nettet noe ustabilt og treigt. Ikke lett med andre ord, men hei - det finnes da ikke problemer, bare utfordringer. På rekke og rad, forsåvidt.

Utfordringen fra Reb er mottatt og utført forresten, for dere som måtte vente på det, det er bare å lese posten under. Blir du sjokkert er det bare å ta kontakt på niognittitrettiseksfemtisyvtretten, om du kommer igjennom da. Denne dekninga, husker du. Leie saker.

er det på tide med natta og ny skoledag.

So when I see you next we'll make the most of it,
tell the sun to start moving again
The taste of your kiss I still got on my lips,
and I will take you there with me


Athlete // Half Light

Category: , | 0 Comments

0 comments to “25. august”