Screwed.

Happy new year og godt nyttår og alt det der. Takk for det gamle. Skål for det nye. Amen.

PC'en min gleda seg visst ikke like mye til det nye året som jeg gjorde, og gadd plutselig ikke mer. På nyttårsaften sa den takk for seg, og gjorde ikke annet enn å restarte seg selv hver gang jeg kom inn i Windows. Etter hvert var visst selv Windows for mye å forlange, så den hang seg opp før jeg fikk skrive inn passordet. Jaaas, møkkawindows.

Heldigvis har jeg en Linux-CD gjemt i hylla, så når jeg trenger nett - som nå - starter jeg en prøveversjon av Linux Ubuntu. Meeen, jeg skulle gjerne hatt fiksa Windows'en min, så årets første spørsmål blir som følger: Finnes det noen der ute som har en installasjons-CD for Windows XP, evnt. Vista? I så fall: rop ut, jeg kommer til å bli glad som ei lerke.

Og ellers går livet videre, jeg vasker klær og skal jobbe. Og sjekke når jeg har fri, så jeg kan bli med fattern til Qatar. Det er nemlig grisekaldt ute. Møkkagrisekaldt.

Et par nyttårsforsetter:
- Onkel Liam skal bli skolenerd - følge opp så mange forelesninger som mulig pluss studere på egen hånd også.
- Onkel Liam skal slutte med den meningsløse schnausenausen, som egentlig ikke er schnausenausen, aber schnauseninnen.
- Onkel Liam skal holde det sykt ryddig i leiligheten hele forbaska tida.

Nyttårsforsetter er ikke mye oppskrytt.

8 comments to “1. januar”

  1. Skal passe på at du følger opp skolenerdløftet ditt jeg ;) haha, godt nyttår!

  1. Klarer du å holde nyttårsforsettene dine så skal du få en gave av meg onkel Liam :) Har du forresten tatt trafikkalt grunnkurs? ;)

  1. Klarer du å holde nyttårsforsettene dine så skal du få en gave av meg onkel Liam :) Har du forresten tatt trafikkalt grunnkurs? ;)

  1. ...høres bra ut sønn...kanskje det også kvalifiserer til en tur til ben reddik fy fasan sitt land i løpet av vinteren.....

  1. Takk Ben, det trengs å bli fulgt opp tror jeg :)

    Meni; trafikkalt grunnkurs, hva er det? ;) Gjelder den gaven alle tre, eller bare ett av dem forresten?

    Pappa: Gi meg datoen for når du drar a, så sjekker jeg med den avisjobben min når jeg har fri...

  1. Hmm..la meg tenke. klarer du de 2 første så er gaven i boks! Du må ha trafikkalt grunnkurs før du begynner med prøvekjøring. Husk du har 2 brødre du kan spørre om å øvelseskjøre med ;) Men før du kan kjøre så må du ha trafikkalt grunnkurs. Bare si fra når jeg skal melde deg på hehe..

  1. jeg ser allerede nå at nyttårsforsettene dine kommer til å gå rett vest, men du! jeg heier på deg!! se og kom deg på trafikalt grunnkurs, så blir det sjåfør av deg etterhvert og! du kan få kjøre bilen min, om du vil:)
    ses på lørdag - da kommer inspektør Dina og sjekker om leiligheten er rydda...

  1. Gooodt nyttår Liam!

    Kjøp mac ;)