Version 9.1.4. Det er en annen måte å skrive datoen på, er det ikke?

Pappa'n min har ikke oppdatert bloggen på en stund, etter sigende fordi han ikke husker verken brukernavn eller passord. Og da kommer man ikke langt. Anyways; klikker du deg inn på bloggen hans kan du lese om hva som ventet Marie i uke 41 og 42, og ikke minst: hva som venter onkel Liam i starten av februar.

Jas, daddy dj har nemlig bestilt tur for meg, så om ikke lenge (men likevel alt for lenge i denne kulda) tilbringer jeg en uke på førsteklasses hotell i Doha. Jeg flyr alene, noe jeg aldri har gjort før, og det kan jo bli spennende å se hva jeg rekker å rote meg borti før jeg ankommer Qatar; med to timers mellomlanding i Tyrkia kan jo mye gå galt. Det jeg er mest skeptisk til er om jeg unngår å forsove meg når jeg skal dra, jeg er flink til sånt nemlig. Å forsove seg, altså.



Dermed kliner jeg til med to nye land på lista mi (over land jeg har besøkt, om du lurte), og tar samtidig med meg et fjerde kontinent. Etter Europa, Afrika og Nord-Amerika.

Jas. Mye svada jeg fikk lagt ut om på en gang der.

Ellers har jeg hatt besøk av Pål og Megan og Natalie idag (Natalie uten H!), de kom med en rykende fersk Big Mac-meny til lillebror som tegn på godt vennskap. Snille storesøsken er aldri å forakte.

Siden jeg sto opp alt for sent i dag, siden Stina satte på «Ikke naken» (fantastisk filmvalg midt på natta) alt for sent i går, og siden jeg fant ut at første BI-dag dette året ikke er i morgen, men på tirsdag - legger jeg meg uten å få sove og ser likesågodt ferdig «Gudfaren II», en episk bra film.

Good night, sleep tight
don't let the big bugs bite.

Amen.

Category: , | 5 Comments

5 comments to “4. januar”

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
  1. William, da det med ro. Jeg kan vekke deg den dagen du skal ut og fly! Jeg skylder deg en vekkings eller to, gjør jeg ikke det? Og jeg skal nok klare å gjøre en bedre jobb enn det du gjorde da du skulle vekke meg. ;P

    (Og den første meldingen "som er slettet", er meg, hvis du lurte. Det ble noe feil der.)

    Nattings.

  1. Skole i morra Liam, woot woot =) hehe

  1. Hehe.. du og alle de landene du har vært innom..! hvor mange er det blitt nå da? ;)

  1. Reb, det trengs virkelig. Jeg hadde satt veldig stor pris på det ;)

    Skole idag Ben, du må snart stå opp!

    19, Marlene, 20 og 21 is soon to come. Du vil ikke ha meg til å ramse dem opp, så jeg dropper det ;)