Det gikk bedre idag.

Null klaging, altså. Litt vondt i hodet, men null klaging.

Det positive med at jobben opptar hele livet er at jeg akkurat, i dette øyeblikk, kom på at wow - det er jo bare en kveld og litt til til Lost starter opp igjen. Booh, sier du, Lost tapte seg etter sesong 1 - men nei, det gjorde ikke det, skjønner du. Ikke om du hadde fulgt med istedet for å gi det opp.

Og vi får ikke bare en, men to episoder servert natt til torsdag. Because You Left og The Lie; jeg syns spesielt episode 2 høres ytterst interessant ut.

*

Og Obama er president, maken til oppstyr rundt den karen. Skulle tro det var dommedag og Obama var Jesus, men det er han jo ikke. Om det er i nærheten gjenstår å se. Jeg er lei allerede.

3 comments to “20. januar”

  1. ...men Liam jeg har ikke sett en eneste kommentar fra deg ang. Drillo :-p Det må vel en fotballreporter seg du skrive noe om. Eller kanskje du venter til etter hans første kamp:-)

  1. Whaaat? Begynner lost igjen nå??? yaaay, ventet lenge :P hehe

    Håper Obama får det til, så talen hans igår. Retorisk mester, får håpe det er handling bak ordene.

  1. Drillo kommer, jeg må bare få litt tid på meg :) Finne ut hva jeg tenker og sånt, høhø, neeeida, jeg er veldig positiv jeg. Men drillo-innlegg kommer, altså.

    Lost begynner ja, bare i USA da forsåvidt, men det kommer vel til Norge også etter hvert. Kanskje Obama også kommer til Norge? :P Geez, jeg er trøtt...