Tilbake til skolebenken.

Mandagskvelden ble tilbrakt på onkel Liams favorittvis: med god middag og space week på National Geographic: To the Edge of the Universe - herlig dokumentar ass. Usosialt som søren, men skjönt - og fullt med gode facts. Universet er stort, jorda er liten, jeg er rimelig ubetydelig. I alle fall tilsynelatende. Så får vi se da, om det er noe mer som teller. Skal ikke se bort ifra det nemlig.

Imorra er det skole, første time med jeg-vet-ikke-engang-hva klokka åtte, og dermed setter jeg på litt godmusikk og finner dyna liksågodt, i et forsøk på å være opplagt imorra. Kan fort bli med forsøket, men det er verdt det.

Category: | 4 Comments

4 comments to “5. januar”

  1. Så deg ikke idag :O

  1. Nå er jeg back!!! :D
    vet du hva? ei venninne av meg på skolen fikk A på BEDØK!! er det mulig?? blir spennende når vi skal lese oss opp til A sammen dette halvåret... :P

  1. jeg skjønner du og Stina trenger forbønn om den A'en skal i boks!! hoho... unnskyld frekkheten! jeg heier på dere!! :D

  1. Jeg var der! Den dagen! :) Iallefall på matematikken...

    Stina, det tror jeg ikke noe på. No way. Ikke A på bedøk, da GJØR hun ikke annet enn å sitte på skolen ELLER sitte hjemme med bedøkboka. Hils henne fra meg og si det, hvis hun finnes.

    Dina, pass deg a. Pass deg.