Today's lucky number is... 7!

Joda. Som Benjamin så fint påpekte i forrige post har nyttårsforsettet fått en noe skjev start, men jeg kommer mye sterkere tilbake etter hvert. Jeg var på BI første skoledag klokka null-åttenullnull, i motsetning til hva kommentaren kunne tyde på, men resten har det blitt dårlig med.

Nå er jeg nemlig hjemme på Stathelle en tur, hovedsaklig for å få til en pokerkveld samt skaffe meg skattekortet for året 2009. (Joda, jeg veit det går an å få mamma til å sende det i posten, men hei - Stathelle er fint. I allefall for en dag eller to.)

Windows 7
Som løsning på problemet nevnt i årets aller første innlegg var overraskende nok BI svaret. IT-supporten ga meg en XP-kopi, dog uten CD-key, sånn at jeg kunne skaffe meg Windows i 30 dager. God nok tid i massevis til å laste ned det nye operativsystemet Windows 7, og jeg elsker det.

Ting går kjapt, selv med min XP-designa Acer, og det ser jo myyye finere ut enn den kjipe forgjenger-forgjengeren. Nå har jeg aldri hatt Vista, og i og med at 7 kalles mer en forbedret utgave av Vista enn et annerledes operativsystem er det nok ikke den helt store revolusjonen for Vista-brukere. Men det er det for meg.

Dermed blir det verken Linux eller Mac på onkel Liam fremover, selv om jeg er blitt anbefalt begge deler på Facebook. Linux ble brukt som mellomløsning i dagene uten Windows, men jeg ble ikke helt overbevist. Og Mac er... dyrt. Windows 7 derimot - betaversjonen funker som ei nytrukket klokke. Try it!

Jas.

Nå begynner jeg å bli flink på svada ass. Går det fint med DEG eller?

3 comments to “9.1.8.”

  1. Hehe :P

  1. du har alltid vært rimelig dreven på svada, emn du blir ENDA bedre med tia... jeg er stolt av deg!? :P

  1. Med meg? Jeg er lav, uten at det er så lett å få opp. Savner dere, men har det enormt fint og.
    Ambivalent osv.
    Jeg har forresten stort lager av novorapid osv osv. Om du skulle være i behov. av.

    Love u, hils inn.