Lenge siden sist, gitt. Hva sa du? Nei, jeg er ikke død. Ikke ennå.

17. januar - 9. januar. Hmm. x - y = z. 9 i mente, delt på eksponentialfunksjonen til likningen av den ukjente, pluss graden av funksjon (f). Svaret må være åtte. Jo, jeg er helt sikker. Det er åtte dager siden jeg oppdaterte sist. Jøss, som tiden går.

Om jeg har gyldig grunn? Nei, slettes ikke. Det er bare det at litt programmering har tatt mye av tiden min, for når jeg først blir engasjert i noe blir jeg litt for engasjert også. Og med PHP og MySQL går timene fort, jeg lover deg. Det store paradokset er selvfølgelig at all programmeringen, som skjer fordi bloggingen skal bli enda mer gøy (resultatet kommer forhåpentligvis til slutt, så får du se), gjør at jeg slutter å blogge.

Nuvel. Jeg skal bli bedre. Jeg lover.

Om Urtegata og Qatar.
Ingen veldig åpenbare grunn til sammenligning av de to, muligens med unntak av at prosentfordelingen mellom svarte og hvite er omtrent den samme begge deler. Poenget er imidlertid at jeg er en kar som liker å se fremover i tid (selv om jeg koser meg akkurat nå og, det er ikke det), og den neste uka tilbringes hver bidige kveld i Urtegata der jeg sitter og ser på fotball. Jobber, med andre ord.

Deretter blir det helg, så en helg til, så drar jeg til Qatar og ligger på stranda. Mm, det blir fint. Det blir kjempefint, faktisk. Det er nemlig drittkaldt i dette landet, det ble vi enige om på jobben idag. Ikke det at vi trenger å bli enige om det, det er et faktum. Men ja...

0 comments to “17. januar”