Hei, jeg heter William, og Odd Grenland knuste Fredrikstad i kvartfinalen i cupen!

Ettersom kvelden hos storesøster Mærri ble en ganske sen affære, ble FREDAGEN en ganske så slapp dag. Det ble ikke noe skole den dagen, bare et løfte om at fra neste uke av skal ting tas dødsseriøst og litt til, og mye PC.

På kvelden dro jeg til storebror PÅL og MEGAN, som er enda mer gravid siden sist jeg så henne. 17. november eller deromkring blir spennende, jeg gleder meg til å bli onkel for... FJERDE(!?) gang.

Det blir som regel mye filosofering og seriøst snakk når jeg er på Manglerud, og fredagen var ikke noe unntak. Klokka ble fire før vi fikk roa ned hjernene våre.

LØRDAGEN ble en fotballfest fra ende til annen; Marie og Preben kom og tur og orden ble det først Arsenal - West Brom, så Bolton - Stoke, før en nydelig middag ble vorspielet til årets mest spennende kamp så langt. Selv om vi hadde full kontroll over Plankehaugen fra start til mål måtte Hugo i buret gjøre det unødvendig spennende (og snyte meg for sekshundre spenn på oddsen), men vi tok dem på straffer til slutt. Det er såklabert Odd - Fredrikstad jeg snakker om, vi tok dem med 7-6 til slutt, og semi'n blir plankekjøring. Ullevål, here we come!

- Øh... William? Du ER allerede på Ullevål.
Vise en litt stygg finger.
- Det er CUPFINALEN jeg snakker om, smartass.
- Ååååja.

På kvelden ble lillebror Preb med meg hjem, og vi gikk oss en fin liten tur og fikk med oss både måneformørkelse og en nydelig Jupiter og mere til.

IDAG, altså søndag, kom mor og far på besøk (voldsomt mye familie ja, riktig det. Sånn er det når lillegutt bor for seg selv, alle skal passe på vettu) med IKEA-stæsj og lapskaus, før det ble Manglerud igjen og fotballtrening for alle penga, noe som var utrolig digg. Fotball ass, beste oppfinnelsen siden adamseplet.

Nå er planen litt kveldsmat og lullaby, også er det ny skoleuke med nye muligheter i morgen. Jeg gleder meg jeg!

If all the words I ever wrote
On the backs of envelopes
I could fold to paper planes
Then I'd fly them thru your veins


Athlete // Flying Over Bus Stops

3 comments to “LIVET I OSLO, 15. - 17. august”

  1. Det er så digg at du er i byen, William! Blir vi å se deg på Ungfila på fredag, eller? :D

  1. Heisann! Jeg er klar for å leke snart altså!!!

    Har du det bra forresten?

    Jeg har en utfordring til deg på bloggen min: www.rebekkafjmaela.blogspot.com.

    Ha en fin dag videre!

    Klem Rebekka

  1. Kommer til å savne deg i Bamble. Du er en bra type:-). Lykke til i hovedstaden