Rebekka (frumaela.blogspot.com) har utfordret meg til å skrive 7 fakta om meg selv. Og utfordringer det liker jeg, så jeg bretter opp armene og kaster meg ut i det.

1. Jeg er overbevist om at jeg har den beste familien i verden. Lett. Pa&Ma, Chris, Menik, Pablo, Megs, Mærri og Preb, og Chris & Joe - dere er de beste! Og Ida selvfølgelig, og lille Grace Kelly som kommer i november. For en gjeng, sier jeg bare. Og dem skal jeg på heisatur med i desember!

2. Den store drømmen min er å kunne leve som forfatter. Det skal mer enn et mirakel til, men hva har man vel drømmer for?

3. Jeg har vært i atten land i tre verdensdeler, og favoritten må foreløpig sies å være de fantastiske Florida Keys i USA, tett fulgt av savannen i Kenya og livet på den franske riviera. I løpet av kort tid blir lista forlenget til både nitten og forhåpentligvis tyve land, og kanskje fire verdensdeler, med Sør-Afrika tur iløpet av noen måneder samtidig som jeg håper og tror pappa drar meg med til Qatar.

4. Jeg har sett samtlige 202 episoder og to filmer av X-Files, og jeg har nytt hvert eneste sekund av det.

5. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg er forelska eller ikke. Sannsynligvis er det det første som stemmer.

6. Jeg blir et annet menneske når jeg er på Odd Grenland-kamp. Engasjementet er på topp, og både dommer og motspillere blir lagt på en midlertidig hatliste. Følelser er vanskelig å kontrollere, men jeg har gått over streken før og skal skjerpe meg.

7. Jeg er verdens dårligste til å prate i telefon.

Så da får jeg også utfordre 4 stykker, og det blir fire M'er:

Megan
Madeleine
Marlene
Mærriboy

Forventer virkelig ikke så mange responser, så dette kan bli spennende...

Category: | 1 Comment

1 comments to “Utfordring...”

  1. måtte du.. hehe :P