Oh yeah, da er livet i Oslo igang. TIRSDAG kjørte mamma meg og en stapp full bil inn til Jutulveien i Oslo - eller, jeg ble kastet av i Drammen og tok toget inn, også ble Marie med til Oslo og hjalp med bæringen. Etter hvert som ting kom seg på plass dro min fortsatt fantastisk snille MOR og like nydelige SØSTER til IKEA og handlet inn noen møbler for meg, så det etter hvert ble riktig så fint i kåken min på Ullevål. Litt stæsj mangler det ennå, men det kommer, det kommer.

Erlend kom på kvelden, Erlend som for øyeblikket er hjemløs, så vi fikk ordnet en madrass og tok en rolig kveld hjemme.

IDAG har jeg hatt første skoledag på BI, journalistikkstudier med økonomi, og det virker veldig veldig ålreit. Gleder meg faktisk en anelse til tiden som kommer, det er virkelig ikke gærnt. Etter skolen gikk jeg bort til VOLDSLØKKA og så storebrødrene spille fotballkamp; mitt fremtidige lag MANGLERUD STAR 2 slo Østlandskameratene hele 5-1. Deretter var det hjem for en grandis, og nå har meg og Erlend gått oss en tur i byen.

Du skjønner altså at jeg har det storfet, og jeg gleder meg til livet i tiggerstaden. I morra kveld er det studentkonsert med POSTGIROBYGGET, om jeg får billett er jeg kin på å ta en tur tror jeg. Hvis ikke er det nok av annet å finne på, jeg er fortsatt ung (og dum).

Følg med på fortsettelsen a! Det blir storstas!

Category: | 0 Comments

0 comments to “LIVET I OSLO, 12. - 13. august”