Jeg er våt, vill og vakker. Stryk det som ikke passer, antakeligvis de to siste. Våt, vill og vakker. Sånn, nå snakker vi.

MANDAG var det tilbake til skolebenken, faget var bedriftsøkonomi, og du skal se jeg blir finansekspert til slutt. Det var ikke akkurat dette jeg så for meg når jeg søkte journalistikk, men jeg går jo BI, som tross alt er en handelshøyskole, så det er vel egentlig bare å regne med. Det er ikke så ille heller, det er det verste, jeg tror dette skal gå bra jeg. Utenom skolen ble det ingen spesielt produktiv dag; en tur i byen etter skolen og hjem og rydde litt var alt. Før kvelden kom. Da jogga jeg nemlig, for søren. Jeg jogga. Fytti feite, fotballtrening i går og en halvtimes rimelig intens joggetur dagen etterpå, kondisen kan bli bedre etter hvert ass. Det kan forsåvidt bare gå en vei uansett, men det er jo ikke noen unnskyldning for å sitte i sofaen (eller senga, jeg har tross alt ikke sofa ennå). Dessuten søkte jeg på "Vil du bli millionær?", så snart er et par millioner på vei inn på konto. Fin plan, dette.

IDAG, altså tirsdag, var Liam på plass på skolen klokka null-åtte-null-null, klar for noen timer matematikk. Du hørte riktig, ÅTTE-NULL-NULL, MATEMATIKK. Hvordan ender det her egentlig? En time på ryggen hjemme før ettermiddagen føltes riktig, så bar det til BI igjen, denne gangen for den første timen med journalistfag. Og jeg liker det ass. Rett etter skolen dro vi til Kringsjå, for grilling med klassen. Det var forsåvidt ikke så mange som kom, men det dusinet som var der hadde det finfint. Grilling og småtriksing med fotball var ingrediensene, før meg og mister Angelo (1. klasse) beviste at gutta er best i all verdens idrett, iallefall crocket, siden det endte med dobbeltseier for herrene foran Helene og Kajsa (2. klasse) - i en intens og dramatisk match.

Etter hvert var det kvelden, og kvarteret hjem fra Ullevål Stadion til Jutulveien var vått, for å si det mildt, det regna som bare søren. Derav ingressen. Liam ble gjennomvåt til skinnet, men hva gjør det når man har et varmt og nydelig hjem å komme til?

PS: Reb, jeg tar utfordringen på strak arm, gi meg bare litt tid :)
PPS: Seks timer økonomifag i morgen - og det starter jammen meg åtte igjen!!
PPPS: Meg og Kaarstad ser på finsk fjernsynsteater på NRK1. Tror det fort blir kvelden her ass.

Forever more my heart will sing for you
Surrender all I am


David Aaserud // Beautiful King

Category: , , | 1 Comment

1 comments to “Livet, 18.-19. august”

  1. BRA at du tar utfordringen :D Can't wait. MENNE du?? Sees vi snart eller?