IDAG sto jeg og Erlend opp grytidlig, nærmere bestemt ganske nøyaktig cirka klokka 9, og så var det rett på forelesning på skolen min. Det var egentlig ikke så interessant, bare masse stæsj om studiehverdagen, så jeg gikk heller hjem og begynte å rydde litt i kåken, som fortsatt har hatt en del saker og ting stående.

Nå er det altså blitt bedre, det er bare å ta en look:

























Joda, jeg vet det er nokså tomt der, veggene er veldig hvite, for å si det sånn, men det skal ordnes.

Nå er planen å ta toget til DRAMMEN en tur og se fotballkamp med storesøster. Så egentlig bør jeg bare tråkke på gasspedalen å komme meg avgårde. Det er bare så synd at jeg ikke har noen gasspedal å tråkke i bånn. Forsåvidt ikke no lapp som kan være grei å ha sammen med gasspedalen heller. Det kommer. Hørt det før?

Og selvfølgelig, om du skulle lure: Penger og annen support mottas med gode følelser på 8150.85.66204.

*

- Å? Koster det å lese bloggen din William?
- Nei, ja. Det er med meg som med Radiohead. Du kan velge selv.
- Ok.

Category: , , | 5 Comments

5 comments to “LIVET I OSLO, 14. august”

  1. Åh, så kos du har fått det <3 Sees vi snart?

  1. Nemmen.. likt IKEA bord som oss gitt ;)

  1. Reb: Snart, i miss u!

    Car: Det er det beste i verden. Lett. Går det fint?

  1. It is!

    Ja, alt går faktisk DRITbra (om jeg kunne sagt det på bedre nordnorsk) for tiden! Jobber og styrer på! :)
    Med deg da? trives i storbyen?

  1. Du liker deg der!?! :)