Etter flere dager med møkkavær kom det en liten touchè av sommer tilbake igjen i helga, uten at det ble utnyttet på noe særlig vis.

Lørdagen besto av mannfolkprat og film i leiligheten til Michael og Mofo, The Bank Job var en nydelig film, og kombinert med grandis og Fanta Free ble det en veldig ålreit kveld på Majorstua. Jeg var forresten våken nok til å se håndballfinalen OG spydfinalen, så Liambong fikk faktisk med seg to gullmedaljer på direkten lørdag morgen. Ikke verst, ikke verst.

Litt poker på nattestid gjør ikke godt ved morgengry (så poetisk du er liam!), så det ble en heller sen søndagsmorgen. Etter hvert ble leiligheten gjort strøken (duådu, så flink jeg er), og det ble akkurat tid til et kvarter med besøk fra Drammen før Dina var så snill og kjørte meg til Manglerud og foppalltrening. Møkkalite fornøyd med innsatsen min idag, fikk ikke til en mannsskit. Men det kommer, satser vi vel på.

Søndag kveld er fotballkveld, så det har blitt med TV2 og FotballXtra nå ikveld. Sendte meldinger med pappa, som er på dette stedet,



eller dette, om du vil:



Det vil si Qatar, han bor på overdådige luksushoteller og flyr sørenmeg 1. klasse, og han har sagt jeg skal være med på en av turene. Jeg skal ikke takke nei, tro meg.

Selv om damene der borte ikke er all verdens kanskje. Det veit man jo ikke så lenge de har de gardinene på hodet.

*

What's going on inside of me?
I despise my own behavior
This only serves to confirm my suspicions
That I'm still a man in need of a saviour

I wanna be in the light, as you are in the light
I wanna shine like the stars in the heavens
Oh lord, be my light and be my salvation
Cause all I want is to be in the light


DC Talk // In the Light

Category: , | 2 Comments

2 comments to “23. - 24. august”

  1. Åh! den sangen er det evigheter siden jeg har hørt!! :D
    Har helt glemt hvor kul den er!!!

  1. den utfordringen du fikk av bekka da william?