...to kids from one to ninety-two.
Although it's been said many times, many ways:
Merry Christmas to you...


Adventskalenderen gikk ad undas, en julebordhelg ble rett og slett en julebordhelg for mye. Etter den klarte jeg aldri å hente meg inn igjen.

Men det gjør ikke noe, det blir jo jul likevel.

I dag er det lille julaften, familien er på plass på Stathelle, juletreet er pynta og gavene begynner å samle seg opp under det; det er rett og slett jul.

Bare for å ta det
Julesangen som var ment å avsløres i morgen, altså julesang nummer én, er selvfølgelig låta som refereres til i tittel og ingress. Stikkord er Nat King Cole og Christmas Song, det er en perle av de sjeldne, og det er den fineste julesangen som finnes.

Denne, altså:



Den endte like foran slagere som «Last Christmas», «Driving Home From Christmas», «Holidays Are Coming» (Coca-Cola-reklamen) og Coldplays «2000 Miles»-cover, og fortjente seieren.

For en låt!

Jobbings
Ellers er livet selvfølgelig fint, det er jo tross alt jul. Innen kvelden er omme bør jeg ha skrevet en artikkel om mitt idrettsminne fra 2009, som publiseres på Nettavisen femte juledag, aka 29. desember.

Les det, for det blir fint!

Men det er 29., akkurat nå går Home Alone II på tv, så sett deg ned og se på den. Nydelig film.

Dermed er det bare å si GOD JUL til alle og enhver! Jeg sitter forresten inne med flere dype temaer som skal blogges om, men først skal høytiden feires, så du må vente i spenning.

Jizes, nå ble det mye svada på slutten. Men det er greit, det.

Everybody knows a turkey and some mistletoe...

0 comments to “So I'm offering this simple phrase”