...ding, dong, ding, dong, that is their song...

Det er sykt digg med juleferie, visste du det eller? For fem strake dager har jeg ikke ofret skolen en tanke, og sånn skal det fortsette en god, god stund. Mhm, jul. Fantastisk.

I dag er det onsdag, og jeg er fortsatt i Bamble. Dersom jeg har riktig - og det bør jeg ha klart - er det etter all logisk fornuft torsdag i morgen. Da kommer Barack til byen, og jeg tror jeg tar turen tilbake til Oslo for å treffe ham.

Så hvis du vil jeg skal prate med ham om noe spesielt, må du nesten si fra snart. Hvis du vil prate med meg om noe spesielt, blir det mye vanskeligere, for jeg har flust med Secret Service-folk masende rundt meg hele tida.

What?


9. DESEMBER:

CAROL OF THE BELLS

Vi må tilbake til «Home Alone», der Kevin akkurat har vært i kirken på julaften og pratet ut med den skumle, gamle mannen som ikke var så skummel likevel.

Tida går fort i kirka, det vet vi alle, og plutselig må Kevin hjem. Han har nemlig invitert til kjeltringparty.

Og på veien tilbake til huset akkopangneres han av en vidunderlig sang.

Vi har kommet fram til Liams 16. største julefavoritt, det er bare å lene seg tilbake i nissedrakta og høre.



Spotify: En litt annen versjon, men minst like fin: Klikk her!

0 comments to “Adventskalenderen, 9. desember”