Jula har gått over i romjul, og onkel Liam slapper av i Bamble med julepresanger og digg mat; sover lenge om dagen, og har det i det hele tatt fint.

Denne jula har overgått de fleste andre julene jeg kan huske tror jeg, jeg har fått helt sykt mye av fine folk, og det har vært helt sykt ålreit å bare være hjemme i Bamble med familien.

Grace

Og det gjør jo at onkel Liam blir veldig takknemlig. I løpet av det siste året har jeg fått leilighet av far (eller iallefall fått låne penger av han, + +), jeg har vært på flere ferier i både Afrika og Asia, og jeg har alt jeg trenger, pluss endel jeg ikke trenger - uten å ha gjort så mye for å fortjene det.

Så toppes det hele altså med en hel haug med fantastiske gaver til jul.

She takes the blame
She covers the shame
Removes the stain


Og jeg kan se fram mot et nytt år, uten å bekymre meg over hva som kan gå galt, men heller glede meg til alt som kan gå bra.

Ikke bare fordi jeg har noen foreldre som alltid fikser ting for meg hvis jeg trenger det, men også fordi jeg kjenner enda en som bare vil det beste for meg, selv om jeg ikke alltid lever opp til de fete planene han har for meg.

Grace
It's a name for a girl
It's also a thought that changed the world


Jeg sier som én sa på tv i går: Det er et ord du må lære deg.
Grace.

Grace finds beauty in everything

Godt nyttår!

Category: , | 1 Comment

1 comments to “Grace”

  1. Jeg har blogget idag!