Onkel Liam har ikke internett hjemme. Da er det vanskelig å blogge. Helt umulig er det dog selvfølgelig ikke. Ikke når man har BI tilgjengelig. Gamle, gode BI.

JESSSSS!! Siste eksamen er over, nå er det juleferie i flere uker, bed.øk. er overstått (selv om jeg tviler på at det gikk bra), det samme er journalistikken som var mye, mye enklere.

Om seks dager drar jeg til Afrika (egentlig fem, siden jeg slår følge med mor og far til Gardermoen tirsdag kveld og sover over på hotellet der), og livet i seg selv er en lykkelig greie. Mmmh, digg.

Det eneste skåret i gleden er at internettet, som sagt, er nede i Jutulveien. For en utfyllende dekning av frustrasjonen min henviser jeg deg til denne siden, og du må gjerne gråte med meg. Det betyr uansett at jeg ikke kan dele nedtellingen til the-oh-so-joyful-and-exciting-tour-of-africa-which-i-am-looking-kind-of-very-much-forward-to sammen med deg, og det er du selvsagt bare glad for, men sånn er det bare. Sannsynligvis får jeg ikke oppdatert før jeg er på reisefot, og jeg vet ikke hvor mye jeg får skrevet down there heller, så du får ønske meg god tur. Det skal jeg ha uansett hva du ønsker meg forresten.

God jul og alt det der!

*

I bless the rains down in Africa
Gonna take some time to do the things we never had.


Toto - Africa

*

Hmm... det regnet kan vi forresten drøye med til over nyttår, kan vi ikke det?

5 comments to “4. desember”

  1. Vi er fri Liam... friiiiii =)

  1. *sukke* det er noen som har det. jeg som er så glad i ferie har virkelig valgt feil utdanning!

    teoretisk sett har jeg ikke ferie før den 19... da skal eksamen leveres og vi har siste dag i praksis da. men heldigvis finnes studiedager. så da har jeg klart å fremskynde ferien med 2 dager. Jeg håper eksamen er ferdig lenge før dette så jeg virkelig kan ta ferie da.

    jeg gleder meg til ferien!

  1. Du er tagget :)

  1. god tur, god jul og alt det der. tenk at du er i byen min i dag, også gidder jeg ikke å møte deg!! hoho... kanskje vi ses på lørdag... :)

    men det her leser sikkert ikke du før du er hjemme på fredag/lørdag, uansett...
    jaja! glad i ræi!

  1. haha :P jeg får ta det igjen på inside julebordet idag.. hehe, synd du ikke er der :) bra du ble rørt :) Det var ikke den helt store talen det da... haha