Jeg er tagget.

Kjetil er skurken, og da innser jeg vel at Liam må svare sånn før han forsvinner helt, midt i svarteste Afrika. (Er det rasistisk? Det er ikke det? Nei, det er ikke det. Man sier midt i svarteste skogen uten at man er KKK, og da er det vel greit. Nå er det strengt tatt ikke svarteste Afrika jeg skal til heller da, hva man nå enn legger i uttrykket, Cape Town er ikke midt i Afrika iallefall. Liam. Nok.)

Nåvel, tilbake til greia. Reglene som må følges er:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

1) Akkurat nå spiser jeg en halv pepperkake som var alt lillebroren min hadde hjerte til å gi meg.
2) Fortsatt akkurat nå er jeg hes.
3) Jeg har vært i 18 land - Norge (surprise), Sverige, Danmark, Tyskland, England, Nederland, Belgia, Sveits, Østerrike, Liechtenstein, Italia, Frankrike, Monaco, Kypros, Tunisia, USA, Kenya, Uganda.
4) Rekorden er fem land på under ett døgn - Norge, Danmark, Tyskland, Nederland og Belgia. (Den ble tangert i fjor forresten, med Italia, Sveits, Liechtenstein, Østerrike og Tyskland.)
5) Jeg DIGGER Womanizer av Britney.
6) Jeg er ikke rik.

*

Og sånn ellers, så spilte vi i Skien i går på Rock&Pris, det "vi" er et band altså. Takket være Magnus på trommer og tre karer jeg aldri hadde møtt før, men som stilte opp og spilte som guder - Anders, William og Lars-Henrik - gikk alt sammen veldig bra, i tillegg til at vi fikk en surrealistisk fin støtte fra Kristian, som jeg heller aldri har hilst på. Fine karer alle sammen, det skal dere vite.

OGSÅ var jeg på hjulebord på fredag, med en vakker journalistklasse, spesielt vakker er den når kvelden blir eldre. Flotte, saklige og vel gjennomtenkte taler - Kaggestad har nok ikke gjort annet enn å tale - og god mat og god drikke og gode folk. Fint, altså.

NÅ ser jeg på hopp, så skal jeg besøke farmoren min en tur, som gir meg $penn i hytt og gevær eller hva det heter. Det blir koselig vettu. Skal hilse fra deg jeg.

Så drar jeg hjem til Ullevål.

Så pakker jeg.

Så spiller jeg en runde på Poker Stars.

Så drar jeg til Afrika.

2 comments to “7. desember”

  1. Kos deg i Afrika Liam =)

  1. Så sant som det er sagt, og dette er bare begynnelsen ;)