Best regards from a beach boy.

Stranda, vet du, er digg. Med 30 grader og skyfri himmel gjør det faktisk ingen verdens ting at Cape Town ligger ved atlanterhavet og at vannet som kommer fra sørishavet dermed ikke er varmere enn 16-17 grader. Fem timer på Clifton Beach er nok til at onkel Liam koser seg helmax nemlig. Dette er livet ass. Jeg skal flytte hit, det er helt sikkert.

I går var jeg og min onde storesøster på søndagsmøte på Hillsong, sammen med Larren, Andrew, Helene og drøye 2000 andre. De starta opp kirka for seks måneder siden, og oppmøtet og opplegget i går forteller meg at dette er stæsj som funker. Så ja - når jeg flytter hit skal jeg gå i Hillsong. Det blir digg, skarru se. Etter møtet tok vi fem en milkshake ute i Hout's Bay, det var dødskosli. Brødrene Campher er bra folk, det er dama til Andrew også.

Oppsummert: Sør-Afrika er digg, været i Sør-Afrika er digg, og det blir digg å flytte hit. Når veit jeg ikke, men jeg skal. God jul a.

6 comments to “15. desember”

  1. Da må jeg få lov til å komme et par uker på ferie Liam?

  1. Du er nesten litt ufyselig, William. Nesten.

  1. Pass på å styre unna kråkebollene da, kjekken!

    :p

  1. Benjamin: Det må du få lov til, såklart. Eller så kan vi flytte og jobbe i Cape Town Post ellerno sånt, begge to.

    Reb: Jeg aner ikke hva du snakker om. Og takk det samme.

    Carita: Jeg er dødsflink skarru se. Har ikke tråkket på en eneste en, men takk for advarselen...

  1. Det jeg egentlig mente, var at det er kjedelig at du ikke er i Oslo i jula. Og at du nesten er litt for heldig som kan være et varmt sted og kose deg med familie og strender. Og grunnen til at du er litt ufyselig, er at du gnir det litt inn på bloggen her. Ikke med vilje selvsagt (?) men, jeg er litt misunnelig. På en god måte. :P
    Enjoy Afrika!

  1. haha! er bra Carita, skulle til å si det samme! ;)
    Bra å høre at du koser deg! :D
    Fortsett med det! :)