Jepp, jeg har bursdag i dag, og i den forbindelse har jeg avgitt et hellig løfte - en ed, nærmest.

Det skjedde egentlig i går, på et koselig besøk hos storebror, hans fagre mø, og deres to tenåringer og sovende baby.

Foran tv-skjermen, med Playstation 3 godt igang.

Løftet?

Fra den dagen jeg fyller 23 (det er i dag) skal jeg aldri mer - aldri mer - tape en kamp i FIFA. Uansett versjon. Uansett motstander. Gi meg FIFA '98 eller FIFA '11, samme kan det være. Jeg taper ikke. Ikke engang på straffekonk.

Det gjelder forsåvidt Pro Evolution Soccer også, selv om jeg aldri har spilt det før - før i går (siden FIFA '10 tok kvelden på et ugunstig tidspunkt). Eller andre type fotballspill.

Du er herved advart.

Utfordringer tas imot med takk.

3 comments to “Et løfte”

  1. Hahaaha! Herlig! Gratulerer med dagen!

  1. lykke til!! og gratulerer med dagen! :)

  1. Særlig...bare å komme. FIFA11 er klar. Hilsen C&J