Ah, som jeg elsker jul. Lys i gatene, varmt og digg inne, hyggelige folk overalt.

I kveld, for eksempel, var jeg hos Rebecka og så Love Actually. Nope, jeg har aldri sett den før, og egentlig er det ikke min type film heller. Gi meg en skummel thriller i stedet for klissete romantikk. Men som jeg sa til Rebecka: Jeg fikk litt lyst til å se den, spesielt siden alle sier det er skikkelig julefilm.

Og jeg likte den også. Det eneste er at film ikke er virkelighet. Jeg, for eksempel, har ikke spesielt store forhåpninger om å få tak i dama jeg er kin på innen julaften. Oddsene er litt for høye, rett og slett.

Men anyways. Nå sporet jeg av litt.

Ønskeliste til jul!
Jeg liker å være litt beskjeden og tenke at jeg ikke ønsker meg noe til jul utenom fred i verden og alt det der, men samtidig innser man jo at noen kommer til å kjøpe noen gaver.

Og jeg blir veldig glad for alt jeg får også, men i hvert fall Marie har bedt om en ønskeliste, så her kommer den:

Hvis julenissen fantes:
* Dame
* Show Champa-konsert på O2 Arena, London, i løpet av 2011

Hvis pappa var Bill Gates:
* Videokamera (yep, vi snakker Cape Town '11)
* Diktafon (har fortsatt planer om å bli journalist)
* Playstation 3

Mer realistiske ting:
* Bøker - jeg leser egentlig alt mulig, men noen favoritter er fortsatt:
   * Krim
   * Vitenskap-opplegg, ikke minst historisk og litt astrofysikk
   * Bøker på minst 500 sider generelt
   * Donald

* Klær - for eksempel:
   * Gensere
   * Jakker
   * Skjorter

* Ting til kåken
   * Der tror jeg den som måtte kjøpe har mer peiling på hva jeg trenger enn meg


Og her sier det egentlig stopp. Som sagt, jeg blir glad for alt. Greia er at jeg har så dårlig fantasi, så som regel kommer jeg på at «dette ønsket jeg meg» idet jeg pakker opp presangen.

Om vi gleder oss til jul? JA, det gjør vi!

Category: | 4 Comments

4 comments to “Christmas Wish List”

  1. JA, det gjør vi!

  1. smask

  1. Heheh...da trenger jeg ikke å sende deg sms med spørsmal: "Hva ønsker du deg til jul, Liam?"

  1. Dette var jo en fin ønskeliste! Håper du har en fantastisk adventstid og at du og familien får en suveren jul. :) Gleder meg til å følge med på Show Champa utover nyåret.