Mandag passet jeg NatGirl; jeg hentet henne først i barnehagen, før vi hadde litt kvalitetstid hjemme på Manglerud.

Vi fikk til og med spist, og siden hun i utgangspunktet ikke var så kin på middag, lovte jeg henne litt saltstenger hvis hun klarte å spise opp.

Den dealen var selvsagt ok for begge parter, og saltstengene etter maten ble satt godt pris på - som videoen under forteller.



Cute girl, eller hva? Filmen er lastet opp uten foreldrenes tillatelse, så det gjelder å se den før innholdet fjernes og jeg blir saksøkt.

Anyways, jeg har skikkelig taken på det å være småbarnsfar, virkelig. Bare å si fra hvis du trenger en å stifte familie med.

PS. Ja, jeg deppet i hele går kveld. Ja, det meste av uka er ødelagt når vi taper for kopiene.

1 comments to “Yum, Yum”

  1. Hi Uncle Liam:)
    Thanks so much for looking after Natalie on Monday - you are a life saver!! I really think Natalie diggs you alot..hehe...when I ask her where Uncle William stays she points to your building;)hehe..yip she loves her saltstenger...and I think Uncle William does too;)I must say William you are going to make a brilliant father one day but until that day you can always come over and practice with Natalie..she also needs a nice hipp happening kids free uncle;)hehe..Lots of special hugs from Natalie:)