Det har vært storbesøk i Filadelfia Oslo forrige uke, med over middels engasjerte folk fra USA som har kommet for å prate.

Selv hadde jeg ikke hverken muligheten til eller den store interessen av å dra dit, så jeg kan ikke uttale meg om Bill Johnson og compani, men jeg har flere venner og Facebook-venner som er storfan av og går i kirken hans i California.

Og jeg trodde vel kanskje Mr. Johnson hadde en del bra å komme med, selv om noe var litt vel amerikanisert.

Derfor må jeg bare beklage dersom jeg skuffer enkelte kompiser, ved å si at David - som jeg traff en del da han skrev denne boka, definitivt hits the nail on the head med et par av sine siste blogginlegg - i hvert fall om referatet fra avisa KS er riktig.

Jeg anbefaler å lese innlegget hans ved navn «Sukk...», samt det vel så eminente «Litt mer om "profetier"», for å forstå hva jeg mener.

Nei, gi meg heller en kirke som har bestemt seg for å gjøre begreper som «Gud» og «kirke» relevante for vanlige mennesker, så er jeg mye mer med.

Noen som har lyst til å joine gudstjeneste i Drammen på søndag?

(Og noen som har en følelse av at Snow Patrol gjør seg skyldig i et par, tre trafikklovbrudd med musikkvideoen sin?)

Category: , | 1 Comment

1 comments to “Word!”

  1. JA!