...så er livet ålreit. Idag har jeg hatt en nydelig dag på skolen, der vi har planlagt Afrikatur, jeg har tatt et par billige pils med verdens kuleste katolikk, jeg har spilt cirka seks timer Playstation 2 sammen med Pål, vi har vært antiterrorister og blitt drept opptil flere ganger i våre hederlige forsøk på å stoppe verdens ondskap, jeg har skrevet min første artikkel på jay.no, og jeg har jammenmeg også FÅTT U218 Singles CD+DVD Limited Edition av en herlig type, og livet generelt har sitt å by på både av sine positive og ikke like positive sider. Det kalles å leve, og jeg blir bare mer og mer begeistret for det.

Nå venter en tannbørste, en sofa som for anledningen fungerer som seng, alt sponset av en fantastisk storebror og en like eminent samboer.

Det er 32 dager til Kenyatur!

6 comments to “Bare så du vet det...”

  1. "jeg har tatt et par billige pils med verdens kuleste katolikk". altså. selv om ikke vi andre tokk årets første pils, synes jeg vi ble litt oversett her.

  1. hva skjedde med mobilen din da? hadde du ikke batteri:P?

    hehe

    helene<3

  1. "Jeg har tatt et par billige pils sammen med verdens kuleste katolikk. Ved siden av oss satt noen andre i klassen og drakk te." Fornøyd, Mæddis? :)

    Helene; batteri er for pyser.

  1. fornøyd - nuja. og ups, sorry for seriøs skrivefeil i kommentaren over her. TOK, ikke tokk. selvsagt.

  1. Du er tilgitt - såvidt. Neste gang derimot...

  1. Øy. Jeg drakk ikke te. Fysjom...