Folk sier nyttårsaften er 31. desember. Min nyttårsaften kom 12 dager senere.

Men den kom. Forhåpentligvis.

Godt nyttår. 

Category: | 9 Comments

9 comments to “Min nyttårsaften”

  1. Godt nyttår=) Såg så stusselig ut med 0 venner, nå har du i alle fall 1=) Og det er da noe...=)

  1. Jeg har et problem. Lurer på hvorfor den kom 12 dager for sent. William? Lyst til å løse dette problemet for meg?

  1. Maria: Takk. Det gjør godt :)

    Anonym: Hvis du avslører hvem du er, avslører jeg en mulig forklaring :)

  1. hmm..jeg er ikke anonymus ovenfor, men har nok det samme problemet..william?

  1. Vel.. Det er ikke noen big deal, men nyttårsaften er så deilig, for da får man sjansen til å starte på nytt. Det er ikke verre enn det.

    Godt nyttår... :)

  1. godt nytt år willabong:) jeg veit, på nytt er alltid digg. nåden det vettu. grace and love.

  1. ja da så..=) nytt er deilig.. gost nytt år=D dette året kan bli bra!

  1. Yo yo yo yo YO. En liten hilsen fra Le Afrique d'Suid - jeg er halvt oppspist av mygg her men du verden hvor deilig Afrikas sol er saann paa sitt beste. Ya man, off to bed - snart er det Kenya for noen!

    Hilsen storebror.

  1. Mærri + Elise: Nyttår er deilig :) Det er så sant. Nå må du komme deg inn til Drammen, Kaarstad, også kan dere ta en tur til tigerstaden begge to.

    Pablo: MEGET hyggelig med en oppdatering fra Afrika, det høres SÅ deilig ut. Tror ikke det er så gærnt i Kenya heller, nei, så snart skal jeg ta igjen... Kos dere MASSE!