Hei som tida flyr, vi snakker 2007 nå, og jeg føler virkelig at tiden er inne for en liten oppdatering i min aldri så liten blogg. Så spenn sikkerhetsselene og... Ok, vi dropper den. Enkelt og greit.

Vet du, siden sist har det vært både jul, romjul og nyttårsaften, og jeg har kost meg som jeg aldri før har gjort. Å være hjemme sammen med familie og kjæreste er virkelig ikke å forakte, det har vært så seriøst digg at du virkelig ikke vil tro det. Fikk mye fint til jul, kan nevne både gensere og skjerf, t-skjorter, donaldblader, bøker, lydbøker, dvd'er, en herlig bag som skal brukes til Afrikatur, vase (!) fra en HERLIG kompis, toastjern, belte og mye, mye mer. Men virkelig - enda bedre (om mulig) enn gavene var det å bare være sammen med verdens beste familie.

Så jula, den var bra, kan man si.

Nå er det back on track i Oslo, verdens beste skole er igang igjen, og vi planlegger Afrikatur for fullt. Shiit, jeg skjelver i buksene her jeg sitter, i morgen skal jeg nemlig ta sprøyter, både hepatit A og gullfeber og drikkevaksine og alt mulig, malariastæsj også, jeg kommer til å dø på meg enda så vant jeg er til å ta sprøyter. Men utenom det kan jeg jo nevne at jeg gleder meg så sinnsykt til 7. februar at jeg nesten ikke holder det ut. Det er dette landet som skal erobres. Fyttifeite, så utrolig kult det blir. Jeg skal se på løver og hoppe i trærne sammen med aper og bade i Indiahavet og leve livet, og du skal få lov til å misunne meg.

7. februar, sier jeg eder nok en gang, 7. februar.

Nå gidder jeg ikke skrive mer, min "hyggelige" sæmbiss Ørjan spruta nemlig akkurat hele meg full av vann, bare fordi han tok seg nær av et klask på ryggen sin, så nå sitter jeg her, våt og ellers forferdelig og synes fryktelig synd på meg selv.

Ha et forrykende liv ellers, ta vare på det før det er for sent!



*



Jommen kom Willabong med en formaning på tampen også. Hvem skulle trodd? Hø-hø.

Category: , | 0 Comments

0 comments to “Og et godt nyttår til deg!”