Å ha en plan er alltid fint. Planen min har hele tiden vært å bli forfatter, slik at jeg kan bo på en øy i Karibien og leve av de millionene av kronene som bøkene mine har solgt til verden over.

Men tro det eller ei: For øyeblikket har den planen gått over til å bli en reserveplan. Er det én ting som er deiligere enn å leve på stranda på en karibisk øy, er det nemlig å dra på turne verden over, med hundretusenvis av fans som digger deg og vil ha en bit av deg.

Her kommer Show Champa inn i bildet.

Sammen med lillebror aka Fylly aka Preben, og en gjeng med fantastisk flinke gutter, har vi startet et band vi har troa på. Hundretusenvis av fans som digger deg er kanskje litt vel ambisiøst, så vi starter i det små, men har allerede fikset oss noen små spillejobber.

Du finner oss for eksempel på Kafé K i Porsgrunn 9. juni. Kom og ta en titt, a!

Vi baserer oss på indierock, men med innslag av afro-beat, jazz, psykedelisk og pluss, pluss. Vi har til og med en egen percussionist, I shit you not. Og selv om vi har spillejobb, sier vi ikke nei takk til flere...

Så om du er på jakt etter et band som kan ta en spillejobb, er det bare å si fra! Vi stiller med brask og bram, men om det er ønskelig er vi også mer enn klare for en roligere, akkustisk intimkonsert.

Jeg er faktisk litt seriøs her: Legg igjen en kommentar i feltet under, eller send oss en mail til showchampa [at] gmail [dått] com.

PS. Vi har også planer om å komme oss i studio for å spille inn demo av en kommende hit. Stay tuned, og du vil høre mer!

3 comments to “Gimme' some Show à la Champa!”

  1. Wow William!! Heheh..this sounds exciting - maybe you should put one your songs on your blogg? Do you do weddings?;)heheh;)
    When you and Preben become rich and famous you must rememeber us little people;)Good luck - would love to hear you guys play one day:)Klem Klem
    P.S If you are looking for somebody to play munnfløyte..hehe..you know who to contact;)

  1. Thnx Megs! There will drop millions on you guys, I promise! And of course we do weddings ;) I ain't so sure abouth the whole munnfløyte thing, though... :)

  1. jeg venter fortsatt på mine to sanger og gleder meg til å dra dere i studio:o) for dere er så flinke!!!