Jeg rasket med meg en VG på vei til skolen i dag, først og fremst for å lese flere reaksjoner etter opphentingen i Aalesund i går - som for øvrig sørget for årets lykkerus for min del.

(Jeg ser at mange ser på 3-2-kampen i går som Torgeir Børvenshows store gjennombrudd. Jeg er uenig. Børven har tidligere scoret to mål i Tippeligaen, men begge ganger tapte Odd, og unggutten ble litt glemt.

Han debuterte mot Brann i Bergen i fjor høst, og scoret et perlemål, samt la en fantastisk vakker assist til Fredrik Gulsvik. Det var Torgeir Børvens gjennombrudd, spør du meg, som jeg også i et øyeblikk påvirket av hat snakket litt om her.

Anyways. Det var en digresjon.)

I VG kom jeg over en artikkel, som faktisk gjorde meg litt kvalm på morgenkvisten.

Avisen forteller nemlig om den 16 år gamle russiske jenta Karina. Hun hadde fått seg type, som bodde sammen med en kompis hos Karinas venninne. En dag skulle Karina besøke trekløveret. Det ble ikke akkurat noe koselig besøk.

I retten i St. Petersburg fortalte Katja (Karinas venninne) at de to kameratene hadde spurt om hun hadde noe imot at de drepte venninnen.
   - Jeg tok det som en spøk og svarte at de fikk gjøre som de ville, bare de lot meg være i fred, fortalte hun som vitne.
   I løpet av natten hørte hun lyder fra badet. Plask og bråk. Hun sto til slutt opp og gikk inn på badet. Der så hun Karinas døde kropp.
   Jurij tvang henne tilbake på soverommet. Hun trakk dynen over hodet, men kunne fortsatt høre de to drapsmennenes herjinger på badet. De kom til og med ut av badet og viste frem Karinas avhugde hode.
   Til slutt sovnet Katja. Alt var stille i leiligheten, så hun innbilte seg selv om at det hele hadde vært en marerittsdrøm, fortalte hun i retten. Da Katja kom hjem fra jobben, hadde de to vennene tilberedt et kjøttmåltid med urter, løk og poteter.
   Da de to kameratene fortalte hvor kjøttet stammet fra, ble Katja så lamslått at hun ikke torde annet enn å spise.
Sjukt. Sjukt. Sjukt. Og jeg som trodde Hannibal Lecter var drøy.

Edit: Yikes, plutselig forandret det fantastiske illustrasjonsbildet seg til en småfrekk tekst. Den så jeg ikke komme.

3 comments to “En syk, syk verden”

  1. Damn, det er ganske sykt ja :S

  1. Man - that is nasty!!!

  1. Regne filmplottet det her ja :)