...det kan jo strengt tatt ikke jeg vite, om morgendagen dør eller ikke. Men det ser lovende ut iallefall.

Aalesund i morra, Fort Skagerak klokka 18. Selv om jeg fortsatt er hjemme får jeg ikke dratt på kamp, på grunn av filmprosjekt med Magzemann, men det hindrer meg ikke i å være engasjert.

Aalesund, ja. Kjetil Rekdals menn. Det bør være tre poeng, skal vi overleve Tippeligaen i år er det nemlig i disse kampene trepoengerne må sikres. Men AaFK har begynt altfor bra syns jeg, med fem poeng på tre kamper mot Tromsø, Vålerenga og Lillestrøm. Men det må jo stoppe en gang, og ingenting ville vært bedre enn om første tap kom for verdens fineste lag på verdens fineste fotballstadion.

Jeg kommer altså ikke til å se kampen, så dersom du har lyst må du gjerne sende meg oppdateringsmeldinger for hvert minutt til +47 99365713. Det beste er egentlig om du drar på stadion selv, og sponser klubben i ditt hjerte med noen kroner i klubbkassa. Mm.

Påske
Det har vært påske, og jeg har storkost meg hjemme i Bamble. 16 episoder av Himmelblå er sett sammen med storesøster og lillebror, og hadde du sagt til meg for fem dager siden at jeg skulle bli hekta på Himmelblå hadde jeg ledd trynet ditt i senk. Men hekta er jeg, og det er fullstendig katastrofe at det er så lenge til sesong 3.

Men lever Kim, eller? Det skulle jeg likt å vite.

0 comments to “Tomorrow never dies...”