Okei, nå går det nedover og hjem her.

Du skjønner, etter siste postpublisering sjekka jeg StatCounteren min, for å se hvem av dere snille mennesker som egentlig er inne på bloggen. Og hva ser jeg der?

Joda, at fra fredag klokka halv åtte om kvelden til ti på halv elleve samme kveld, altså på under tre timer, hadde jeg 37 treff fra en amerikansk server - 26 fra Tampa, Florida og 11 fra New York. Og siden jeg ikke kjenner så voldsomt mange i verken Tampa eller New York, betyr det bare én ting:

CIA/FBI/MI6/MOSSAD ER PÅ SPORET AV MEG!!!

Therefore, even though I have the right to remain silent, I want to declare this, before those bastards gets my ass:

1) I have never, NEVER, been involved in any attempts of terror attacks on the United States in my whole life.
2) I have never, NEVER, uploaded any music or movie to The Pirate Bay.
3) I think americans are good-looking.
4) I think both George W. Bush and Barack Hussein Obama are two good fellas, and I will gladly invite them for a drink in my appartment whenever I get the chance.
5) I'm not paranoid. Not at all.

Og at 2.205.36.72.static.reverse.ltdomains.com sto for alle treffene fra New York skal du bare drite i. Det har ingenting å si, og dessuten sto det ingenting om det i Tampa-treffene.

Ha en fin helg videre, a. I morra skal Stabæk gruses sorte og hvite!

1 comments to “Shit, shit, this means trouble!”

  1. Liam liam liam, du vet vel at forandring fryder? haha