Etter noen uheldige inntrykk fra tidligere år, med gjerne mye regn og gråvær, har juni vist seg fra sin beste side så langt:

Idag har jeg vært i Frognerparken, først med mange snille mennesker fra Filadelfia, før jeg og min kjære joinet Pål, Megs, Christian, Menika, Chris & Joachim, og vi spilte fotball og badmington og koste oss og drakk brus og nøt det utrolig deilige sommerværet. Vi var i Frognerparken til nærmere halv åtte, og som om ikke det var nok vant jeg sekshundreogfemti 'sjetonger' i poker på kvelden. Moises, Ørjan og Sara: meg og Michael er for gode for dere, det er nesten bare å innse det.

I tillegg startet jeg juni med å være ferdig med alt som er av eksamener, på lørdag var det min siste dag på Rema 1000, jeg har skrevet TO artikler for Sorthvit, og idag fikk jeg vitnemålet for året på FBO. Sola smiler, det gjør både jeg og livet også.

Også koser Marie seg i Hellas, pappa drar på rundreise i USA i morgen, og til og med lillebror har oppdatert blogg. Hvem skulle trodd? Det eneste innslaget av negativitet må være det at jeg kommer til å savne Oslo mer enn nødvendig når jeg flytter hjem. Men bevares, Bamble er ikke noe dårlig sted om sommeren, og det er bare å komme på besøk om du er keen. Du er herved invitert.

Fifteen men on a dead man's chest
Yo ho ho and a bottle of rum

2 comments to “Juni, jeg liker deg”

  1. Jiss, 2 kjappe oppdateringer, hva har du røyka i det siste?

  1. Vel bru, 11 dager siden forrige oppdatering, før det gikk det 15 dager, og 11, og 5, og 23, og 25 - noe som vil si at jeg holder det jeg vil kalle et rimelig jevnt mellomrom for hver oppdatering. Alt er relativt, selvfølgelig.

    Så kan vi jo se på en annen blogg, la oss ta denne: Siste oppdatering det skjedde 4. juni, 7 dager etter forrige oppdatering, som kom dagen etter forrige igjen. Dette ser bra ut. Men... hva skjer? Forrige før der var - 26. august, noe som gir 319 dager uten oppdatering! Før det var mellomrommene på 29 dager, 18 dager og 7 dager, noe som er meget ujevnt....

    Bare sånn for å ha litt fakta på bordet en sen sommerkveld...

    Og elelrs er livet fint?

    :D