Noe av det kjipe med å dra på Deichmann for å låne nynorsk ordliste for eksamen er at man finner så mye annet spennende man vil låne med seg. Og man låner det selvsagt med seg, og da blir det med ett mye vanskeligere å lese til eksamen, noe man virkelig må gjøre.

Eksamen ass, det er noe skikkelig drit. Norsk på tirsdag, aktivitetslære på onsdag og nynorsk på torsdag. Eller nynorsk på tirsdag og norsk på torsdag, det er jeg sannelig ikke sikker på, men det spiller vel egentlig ikke så stor rolle. Om jeg har lest, spør du? Vel, jeg har fått de fleste bøkene jeg trenger nå, så jeg er jo på god vei. Og til helga er det jo helg, så forhåpentligvis blir det litt lesing da. Det var disse andre bøkene da, som lokker litt, i tillegg til fest på lørdag og Pirates på søndag - men heldigvis har jeg Michael og Madeleine, som skal lese med meg. Michael fordi han skal ha norskeksamen selv, Madeleine fordi...ja...det kan du si. Hun liker å leke lærer tror jeg.

Men så nærmer det seg sommer, som kjent, og det blir bra, jeg skriver det vel egentlig hver eneste gang jeg blogger, som forsåvidt ikke er så veldig ofte, ikke det at alle bryr seg om akkurat det - men jeg gleder meg virkelig til sommeren. Da blir det hengekøye. Howdy, du er med på hengekøyemaraton? Fint. Da er vi to.

Så fint.

(Flere enn meg som hater at meg så alt for ofte blir til emg, også må man drive å rette på det hele tida? Forbaska irriterende...)

Category: , | 2 Comments

2 comments to “ ”

  1. vil kanskje ikke si at det er det at jeg liker så sabla godt å leke lærer. det er mer det at hvis ikke noen tar både deg og michael i ørene, kommer dere til å stryke så det synger etter. og en strykesang er ikke pent. også håper jeg at dere en dag i fremtiden vil være, kremt, litt takknemlige. sånn "takk, madeleine.".

  1. Les heller fylly.blogspot.com. Det er lesestoff for sjelen det!