I forbindelse med en sak jeg har skrevet for Sorthvit har jeg fått prata litt på mail med fire knakende kjekke gutter som gir ut musikk for tiden. Både Paul Grønseth, David Andrè Østby og Rudi Myntevik har jeg et visst kjennskap til fra før, og de lager nydelig musikk - men David Aaserud hadde jeg ikke hørt om før jeg fikk beskjed om å intervju ham (noe som var vanskeligere gjort enn sagt). Men dette er en kar du burde sjekke ut litt nærmere. På sida hans kan du høre musikken som er på albumet hans, og wow - det er fint! Explosion of Life er blitt spilt om igjen og om igjen på pc'n, og det kan fort vekk skje at jeg bestiller cd'n hans, om jeg bare får penger av noen.

Jaja.

Ellers har jeg vært på fotballkamp idag, Norge slo Ungarn 4-0, og håpet om EM lever ennå, selv om jeg tror det blir vanskelig. Etter kampen var det spillkveld (og hårklipp faktisk) hos Sara og Elisabet (sistnevnte som jeg aldri har møtt tidligere, men som bestemt hatet meg pga en kommentar om at det var gutta som vant kortspillet og ikke jentene) - det var veldig gøy da.

Drar en tur hjem til Bambleland i morra tror jeg, får se hvordan planene blir. Om du lurte, da.

Og veit du? Jeg er Capt'n Jack Sparrow, bare så du veit det. Ohoy there, matey!

0 comments to “Explosion of Life”