Hei!

Jeg heter William, bor i Norge, og er trøtt. Men det er ofte sånn at når jeg er trøtt, det er da jeg tenker mye, og får lyst til å skrive ned det jeg tenker på. Vet ikke om det er så voldsomt interessant det jeg skriver, men jeg skriver det likevel.

Klokka nærmer seg altså tre, om mamma og pappa vet at jeg sitter på pc'n så seint blir de helt sikkert sinna, så sånn sett er det jo ikke så veldig lurt at jeg skriver det her, for pappa leser så vidt jeg vet bloggen min, men den tid den sorg har jeg lært er et bra ordtak, så jeg nøyer meg med det. Hvis jeg har skrivi noe som ikke stemmer, pappa, så får du stryke det som ikke passer, gjerne i en kommentar.

Om 10 dager drar jeg og lillebror og storesøster og pappa til Italia og Frankrike, det skal bli mer enn deilig med litt varme temperaturer rundt seg. Cote d'Azur er målet, du som har vært der før vet hvor utrolig vakker den azurblå kysten er, og jeg kan ikke si med ord hvor mye jeg gleder meg. Teller nesten ned timene til vi drar nå for tida. Overdrivelse, men jeg gleder meg.

Dessuten er det tippeligastart snart, om en uke for å være nøyaktig, oddrane mine åpner med borteseier mot Enga på Ullevål, lite er vel mer deilig enn å slå Klanen i deres egen by, en by som ikke blir den samme etter at ArneGaute & gutta har vært på besøk. Jeg skal inn, det er i alle fall planen, og kose meg med svarthvit, god fotball.

Nå begynner det kanskje å bli i overkant mye kjedelig stoff på bloggen min, hva kan jeg kompensere det med? Tja. Vet ikke om det er mer interessant å høre at jeg spiller The Godfather : The Game for tida, men jeg sier det likevel. Jeg spiller mye The Godfather : Tha Game for tida. Spillet har fått mye usaklig kritikk i omtaler, jeg liker det likevel jeg. Det underholder, og det er vel det som er meninga med spill. Dessuten er jeg Don, etter å ha banka noen Barzinisvin og noen andre familier. Det er stas da. Apropo stas, jeg tar tran hver kveld. Eller, det er meninga at jeg skal ta tran hver kveld. Begynte godt med at jeg fikk ned en teskje for noen dager siden, har ikke tatt noe mer etter det, men det kommer faktisk av at jeg har glemt det, ikke at jeg ikke orker. For det smaker forj... (forj... står selvfølgelig for forjyselig, for du som reagerte), det gjør det, men det er sunt likevel. Og jeg skal ta knekken på den flaska, så bare vent.

Også får jeg vel nevne at Gud er god da, sånn helt til sist. Han fortjener det siste avsnittet i dette innlegget, fordi han er så bra. Jess. Videre forklaring overflødig. Snakk med han du, så kan han fortelle deg hvor bra han er. Amen og råkkeluja.

Da legger jeg meg. Klokka er ikke tre enda. Uggabugga, sa mannen, før han heiv seg i fossen. Natta!

3 comments to “William lufter noen tanker når klokka nærmer seg 3 om natta...”

  1. Hei :)
    Ville legge igjen en liten kommenar jeg. Kom borti bloggen din gjennom bloggen til en venn av en venn :P Sånn kan det gå!
    SMIL :D

  1. Heihei anonym! Takk for kommentar... Kjenner jeg deg forresten? :) Gi et hint om hvem du er da...

  1. hei:) jeg vil også legge igjen en kommentar jeg. men jeg kom ikke borti bloggen din gjennom tanta mi som går tur i skogen.. så nå vet du det.. forresten så blir du jo så glad av alle de kommentarene at jeg tror jeg ganger den her med 2 og deler på 0,1.. nå må du vel være rimelig fornøyd.. dessuten så driver en haug kråker å bygger rede utafor huset mitt.. så nå skal jeg bare ta å se på de litt.......... sånn... facinerende ass! hadde ungdommene vist en slik arbeidsinnsats i livet ellers så hadde nok det ikke vært så mye krig i verden.. du er go til å skrive det skal du ha! hvor blir det av den boka du skulle lage?...hmm.... uansett så lurer jeg på om du vet om alle planetene våre i vår galakse sirkulerer den samme vegen rundt sola? for hvis ikke så kan "big bang" gå å legge seg... det kan den jo uansett btw.. også lurer jeg på enda en ting; har de kaffepause på te-fabrikken? håper å få svar på disse dype og svært krevende spørsmål fra en vismann.. hvis du kan det fonetiske alfabetet så kan du også tyde mitt navn:)

    God Bless