Den nyeste Unitedplata er akkurat lasta ned, skal kjøpes for å berolige eventuelle ulovlig-nedlaastings-politifolk som er innom bloggen min, og jeg vil bare verden skal vite at førsteinntrykket var positivt, og det er ikke dårlig, for mitt førsteinntrykk av plater er ikke alltid postitiv, selv om det er bra plater. Jeg er ingen svoren Hillsongfan, selv om jeg elsker en del av sangene deres, men dette høres rett og slett bra ut. Mye likt de andre Unitedplatene, men det er liksom noe man regner med også da.

Sjekk ut nummer 5, From The Inside Out, en nydelig låt. Dessuten finnes det noen kule låter med fart i også. Take It All og From God Above har virkelig gått til hodet på William. De fleste av sangene har jeg bare hørt en gang, men tror nok at jeg får noen flere favoritter etter hvert som jeg hører mer.

Hillsong overrasker, i hvert fall for en fyr som meg, positivt denne gangen!

Category: , | 1 Comment

1 comments to “United We Stand”

  1. enig så enig. men hvor er det blitt av dagboka?