Da var årets første kamp unnagjort, 0-0 borte mot Enga må sies å være en grei nok åpning for Odd'rane, selv om dagboka gjerne hadde sett corneren fire minutter på overtid hadde blitt flikka inn.

Utrolig hvor underholdende en heller kjedelig kamp, sendt på halvsnøet TV2 Zebra, og med to inkompetente hønsehuer av fotballkommentatore kan være, når man holder med det beste og kuleste laget. Det skal sies at Enga totalt sett styrte spillet litt mer enn Odd, ikke mye, men litt, men med Rune bedre enn Holtan noensinne var i gållen og Pelle Nilsson som viking i forsvaret kan det jo ikke gå galt. Dagboka likte dessuten Somen på venstrekanten, han herjet vilt der ute selv om han noen ganger ble litt for glad i ballen. Chrissj Joyce på topp hadde ikke helt dagen, men dagboka er sikker og viss på at Chrissj kommer til å vise hva han er god for utover sensongen.

Og dagboka har troa. Dette kan bli en bedre sesong enn det alle "eksperter" har tippa, vi er overbesvist om at Molde blir most på Stadion om en uke. Dessverre befinner dagboka seg på Rivieraen da, dessverre blir vel kjempefeil ord å si i og med at dagboka ikke kan vente på å dra, men det hadde ikke gjort noe å se Odd'rane kontrollere 3 poeng i land på Falkum.

Uansett, vi gleder oss stort til fortsettelsen!

3 comments to “Dagboka & Enga-Odd, 9. april”

  1. Den er grei vettu... :) Hadde faktisk tenkt til å ha noen "vurderinger" etter hver eneste Oddekamp, og selv om det er en del jeg ikke får sett så prøver jeg å få til en kommentar til de fleste. Selvfølgelig, kopier det du har lyst til ;

  1. heia odd.hei odd.odd-hei 1-2.odda.hedda.men hvor er alex og fevang? Jeg gleder meg sååå til å stikke på ferie med deg brutter.europe here we come.jeg kunne ikke åpne dagen din som du ville,fordi atte jeg hadde jo ikke ferie og måtte jobbe og kunne ikke vekke huset så tidlig..

  1. flott d , - takker og bukker og legger inn link ved bruk

    2bb1/norskfotball