Jess... Lenge siden jeg har blogga nå, vet det, dagboka har tatt seg sommerferie nemlig, tidlig på året er det, men den følte likevel kallet til en sommerferie. Men den kommer tilbake, believe me!

En annen grunn til dårlig oppdatering er at det skjer saker og ting i Williams liv også. Faktisk. Har vært en innholdsrik uke, alt fra omgangssyke med x antall brekninger og oppkast, til at jenta har slått opp. Kjipt, men sant. Jeg klamrer meg fast til håpet om at noen™ finner ut at det noen™ gjorde kanskje kunne vært unngått. Så det får bære eller briste, som bestemor kanskje ville sagt.

Jess. Det er bedre å ha elsket og ha tapt, enn ikke å ha elsket i det hele tatt. En glup mann sa det en gang, og det støttes fullt ut av undertegnede. Godt det finnes så mange glupe mennesker som sier så mye glupt, skulle gitt mye for å være en av dem. :)

Ellers så kan jeg bare si at i den nærmeste fremtid
- kommer jeg til å jobbe i barnehage minst to dager denne uka her
- kommer jeg ikke til å begå selvmord
- håper jeg at jeg ikke trenger til å være singel
- komemr jeg til å drikke cola
- men jeg kommer nok til å riste kullsyra ut av colaen, vet ikke hvorfor, men har virkelig fått sansen for det

Råkk!

Category: , | 4 Comments

4 comments to “That's Life”

  1. Kjipt. Lei for å høre det william. http://www.bibelen.no/refs.aspx?book=MAT&chapter=5&verse=4&lang=1&trans=2 Amen. Be blessed.

  1. Wow, tusen takk baller! :) Linken funka ikke, men så det var Matt 5,4, og nå blei jeg nesten satt ut. Har ikke tenkt over det. Takk skal du ha :) Vi må treffes en gang...

  1. jeg elsker det hjertet ditt btw.du er en helt fantastisk bror.takk for igår kveld.

  1. Yeah! Jeg vet veldig godt hvor smertefullt det er! Et brutt forhold var grunnen til at jeg startet bloggen min for nesten et år siden. Bare Gud vet alt jeg har funnet på i mine fortvilte forsøk på å drepe den lammende kjærligheten. Men det går bedre nå.

    Jeg skal be for deg, og seff også for jenta du har mistet. Lykke til, uansett hvordan det utvikler seg!