Da min gode kollega Ida, som nærmer seg 40 med stormskritt og er nybakt bestemor, hørte at jeg blei dumpa, fikk jeg heldigvis godbeskjeden om at "om jeg fortsatt er singel når jeg er 30, kan jeg få henne." Det er godt det finnes mennesker som trøster i disse dager, altså, William takker og bukker.

Nei, sorry Ida, men håper ikke det blir oss to jeg...

Category: , | 4 Comments

4 comments to “Lys i tunnelen”

  1. Hei du Monica! Kan ikke bare drive å gi meg vekk til alle og enhver! (Ikke vondt ment altså William)

  1. hei, wilfu! spørr Ida om det gjelder meg å, gidder du?

  1. for å sitere ida korrekt: "hilse masse til william,det var trist.hils han at hvis han ikke er gift før 30, kan han få en gammel røy som meg,med barnebarn og nesten oldebarn" sitat slutt

  1. eh okay, will, vi dropper det, mkay?