Først en liten beklagelse: Det ble aldri noe blogging på fredag.

Nå skal ikke jeg være så breial og si at verden akkurat går under når jeg ikke blogger på en hverdag, men et løfte er et løfte. Og jeg har lovet å blogge hver ukedag så lenge jeg orker. Og orken er ikke borte ennå.

Så hvorfor blogget du ikke, Liam?

Vel, det er faktisk rett og slett fordi jeg dro til Bamble rett etter jobb. Og i Bamble hadde lynet vært ute og påført nettverket hjemme store personlige skader.

Og da er det jo ikke greit.

Men det skal sies at jeg hadde en nydelig helg, med Show Champa, storesøs og Caroline fra Sverige, mamma, og fine folk ellers der hjemme.

Øving med beibisene i Show Champa på fredag ble etterfulgt av minikonsert i Porsgrunn på lørdag, der vi stakk av med 5000 spenn som beste innslag på Musikkens Dag, og det er jo ikke å forakte.

Været var for øvrig nydelig, så det ble Langesunds-trip med Fylly aka Preben, Mærribird aka Marie og Carro aka Caroline før det var på tide med photoshot med gutta/beibisene i Show Champa.

Og så øvelse.

Så kanelstenger og selbuwisst (verdens beste kortspill etter Texas, for uvitende) hjemme i stua.

Livet er ikke dumt.

På søndag var det Intro-time, og nå er det ny uke altså.

Det var helga greit oppsummert, var det ikke?

Det er forresten kluss igjen. Med nettet, denne gangen her i kåken på Manglerud. Ruteren spiller i hvert fall ikke på samme lag som meg, og har starta å lage trøbbel.

Det vil si: Jeg kommer ikke på nett, hvis ikke jeg stapper den én meter lange nettkabelen i mini-laptopen aka Jacqueline.

Og det er jo litt stress.

Men det overlever jeg, og jeg håper og tror uansett at det bare er et lite innfall av spanskesyken for ruterens del.

5 comments to “6. september 2010”

  1. På en eller annen måte havnet jeg her og jeg ble så oppslukt av det jeg leste (underholdende svada) at jeg leste meg "bort" i bloggen din. Først skjønte jeg ikke hvem du var... en hemmelig Fuglset-sønn? Jeg har nemlig aldri hørt om Liam... - men så etter en stund - da jeg hadde lest ganske mye om deg og ditt liv - skjønte jeg plutselig at hvem du var fordi jeg husket Preben (som jeg også har lest om) og skjønte med ett at du var William :) To, små karer med ball på utsiden av garasjen. Ikke kjenner jeg deg - men det var gøyalt å lese om deg og de andre! Ha en fin dag - jeg skal nok følge deg videre.

  1. Vennligst se bort i fra skrivefeil i forrige kommentar :)

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
  1. Haha. To PLAGSOMME små karer, som smalt den ballen mot garasjeveggen støtt og stadig, selv om de egentlig var alt for gamle til det :)

    Du, så hyggelig kommentar! Jeg er jo såpass ung at jeg knapt husker at du bodde i Bamseveien, men hvor i verden befinner du deg egentlig?

    (For det er Bamseveien 4, er det ikke? Så flaut om jeg tar helt feil om hvem du er... :)

  1. Det er Bamseveien 4 :) Du husker nok ikke at jeg bodde der. Jeg flyttet da du var bare året. Jeg har "fulgt deg på avstand". Snakket med moren din i helgen :) Jeg leser og leser og koser meg med det du skriver. Morsomt! Særlig det om dovaskehelgen. Fortsett å skrive! Hanne