Det er alltid gøy å sjekke bloggstatistikk, selv om verdensproblemene absolutt ikke er blant de mest besøkte bloggene på verdensveven.

Like fullt er det folk som er innom som jeg sannelig ikke er sikker på hvem egentlig er.

Greit nok, det er mye besøk fra Oslo innom, og undertegnede er vel den som legger igjen flest besøk (naturlig nok). Naturlig er det også at det er en del besøk fra Roma, Lazio, Italy, jeg var tross alt en uke i den evige stad for ikke lenge siden.

Men hvem er du fra Moskva, Russland? Eller Tartu, Estland? Stockholm, Sverige er representert, det er også Egham, UK. Noen heldiggriser som befinner seg i USA er visst også innom; én ting er Google-bot'en som jevnlig sjekker om jeg gjør noe galt, men nevnte Google-bot er såvisst ikke fra verken Redding, California, Yonkers, New York eller Dublin, Ohio.

Jeg skjønner lite og ingenting, jeg.

Canada er også på lista, men selv om jeg kjenner enkelte som er til stede i Vancouver-OL, har jeg ikke peiling på hvem som nyter livet i Kitchener, Ontario.

Den beste av alle er likevel denne: Qiryat Motzkin, Israel. Verdensproblemene følges fra Israel, dere! Det er uansett kanskje ikke så rart, det er jo nok av verdensproblemer å ta tak i der nede.

Av mine norske, ukjente venner aner jeg ikke hvem det er som er innom bloggen fra for eksempel Vestfossen, Elverum, Trysil, Kristiansand, Rena, Hokksund, Molde eller Grimstad.

For all del. Det er veldig hyggelig.

Men hvis ikke jeg kjenner deg - du har ikke lyst til å legge igjen en kommentar, da? Da blir jeg i hvert fall dritglad.

Category: | 9 Comments

9 comments to “Hvem er du?”

  1. You know me ;)

  1. hehe..hvor blir det av deg deg William??

  1. Hei! bloggen din er konge! hilsen maria som leser bloggen din fra sandnes... :)

  1. Jeg kommer tilbake, raskere enn lynet!

    Maria, så hyggelig :) Er connection'en via storesøsteren min, tro? :)

  1. Marie du mener? husker ikke helt hvordan jeg havna innpå her..? kanskje det var en kommentar på kjaertbarnbloggen? var det forresten du som vant idol på hedmarktoppen et år eller var det noen helt andre?!
    -Maria

  1. Williaaammmmmm....Hva skjer?? Hehehe:)

  1. Aha, I see. Hehe, nope, jeg vant ikke :) Var med et år, men var vel langt unna å vinne tror jeg... Men det var veldig gøy da, skal sies. Veit bare at Mærri har mye med Sandnes å gjøre, skjønner du. Du går ikke i Intro?

    Megs, hva skjer? :) Skal jeg passe NatGirl? ;)

  1. Hehe..think Natalie had loads of fun yesterday:) Thanks again!! You are a star:) Like the new look by the way:) STUNNING:=)

  1. Nope, har bare vært innom en gang.. Går i pinsemenighet. :) konge at du har begynt å blogge mer igjen btw.. -maria