Jo, det skal jeg si deg. Javel, I admit it, jeg er spesiell ass. Men foruten mye jobbing, litt intervjuing og artikkelskriving, litt fotball og generlt good time, så ligger jeg sørenmeg mye om kveldene og leser om Einstein og kvantemekanikk og det antropiske prinsipp og både den spesielle og den generelle relativitetsteorien og den krummede romtiden og usikkerhetsprinsippet, i tillegg til rød- og blåforskyvning, hendelseshorisonter, gravitasjonskreftene (som selvsagt er et resultat av den, tidligere nevnte, krumme romtiden, markhull, antipartikler og ikke minst bølge-partikkel dualitet.

Joda, det er bare for å briefe, men I shitt you not, dette er spennende saker ass. Og jeg faktisk være i stand til å forklare for deg det meste som er nevnt ovenfor nokså overfladisk, og foreløpig syns jeg ikke det er så aller verst. Fysikk er digg!

Også virker klosterlivet mer uunngåelig enn noen gang før. Når verden skjønneste jente og verdens beste gutt finner ut at det ikke funker for dem å være sammen, iallefall ikke akkurat nå, vet du - da begynner jeg å miste troa på alt som heter kjærlighet ass.

Vel, ikke alt da, jeg er elsket, og det med en større kjærlighet enn jeg noen gang kan fatte, og den er gjengjelt også.

Men når det gjelder jenter og såntno - Marlene, jeg digger deg, og du er i tankene mine stadig vekk. No more saying.

Nå tror jeg det er Twin Peaks med en koselig storesøster og en ilter lillebror på gang. Lenge siden sist, det blir digg!

Category: , , | 1 Comment

1 comments to “Hva gjør William om dagen da?”

  1. Eller hva føler William om dagen?
    Et sterkt behov for å føle seg smart og litt bedre en de fleste. Vilket jo er helt ok. Da han er det, og er det. :P L0v3