Kaffe, ja. Full godtestopp på denne gutten her skjønneru, etter en intern deal med ei nydelig jente. Dealen gjelder alt godteri, utenom sukkerfrie pastiller og sånt no; brus kan jeg drikke, men da må jeg drikke minst like mye vann. Så William hamstret inn litt Ice Tea Light idag, som jeg kan ha hvis duget blir for stort.

Vet du, livet er FINT asså.

Jeg har, som du kanskje har fått med deg hvis du har sett forrige post, truffet en rimelig vidunderlig jente, og det er fare for at det kan bli enda flere besøk til Fredrikstad på meg fremover. Det er godt leiligheten din er åpen Ørris, jeg trenger snart egen nøkkel tror jeg, du husker du lovte meg det, el?

Og som om ikke det er nok, så har mitt elskede Odd Grenland fortsatt ikke tapt etter seks kamper i Addecco, de har faktisk ikke fått noen uavgjorte heller - seks strake seire har det blitt, og opprykkssesongen 2008 er jo bare et jubelår, i motsetning til hva jeg med flere hadde fryktet på forhånd. Sandefjord, Alta, Hønefoss, Kongsvinger, Sarpsborg Sparta og Hødd har blitt grust sønder og sammen, nå står Løv-Ham og Start for dør, og selvom DEF og gutta nullsstiller foran hver kamp er det vanskeligere for en lidenskapelig gutt på tyve. DØ, Løv-Ham, DØ Start, vi tar dere!!

"Useriøst, William."
"Sant. Skal skjerpe det der."
"Bra."

Nei, men jeg har det veldig bra, helt seriøst. Klokka har blitt mye her nå, og jeg bør vel egentlig legge meg, skal på jobb klokka åtte i morra tidlig, så jeg tror jeg gjør det.

Akkurat NÅ gleder jeg meg til å komme meg til Fredrikstad, og til jeg skal til London i juni og sjekke ut Coldplay-konsert sammen med noen nydelige mennesker, også gleder jeg meg til sommeren generelt, og til jeg skal til Sør-Afrika med familyn i desember, og til å bli mer kjent med en spesiell person.

Life is for living, we all know, and i don't wanna live it alone.

1 comments to “Livet er ikke det verste man har, for om litt er KAFFEN klar”

  1. Du er så bra William =) Sees vi snart eller tøffen?