Noen ganger lurer jeg på om det sitter en gal mann med horn i panna i Indre Volda og fører statistikk over familien Fuglset og diabetesen deres. I så fall kan jævelen krysse av for offer nummer tre i den tabellen sin, nummer tre av fem unger, det er tre mer enn nødvendig.

Uansett - velkommen inn i gjengen Christian, heretter kan vi lange over dop til hverandre - det er ikke så ille skal du se. Du bli vant til det, en sprøyte kommer aldri mer til å bli annet enn en ganske så naturlig del av hverdagen. Ta og sykemeld deg litt, nyt noen fridager der du har verdens beste unnskyldning for å læxe'n på sofaen med litt cola light, også er vi jo naboer straks og greier, det er jo fett... :)

Og Preb og Pål - dropp greia med sukkersyke og alt det styret dere, a, det er ikke så voldsomt kult. Drikk heller litt coca med god samvittighet - så lenge dere kan...

6 comments to “Jajaja, sånn kan det gå...”

  1. Thanks brother...:)
    Er ikke så ille foreløbig; faktisk ikke følt meg i så god form på lang tid jeg....Selvom det var særdeles tøft å svelge unna sin første Cola LIGHT....!! Er bare å komme igang med trening nå...og med den strenge dietten Menika har satt meg på kommer jeg til å bli i knallform i løpet av kort tid:)

  1. Er det ikke MeniCa..:P? Men uanset..Cola Light Lime er jo mye bedre en vanlig cola, og dere får ha lykke til med Ryerru HSC!

  1. pepsimax er det beste. eller evnt cola light med lime eller noe. vanlig cola light blir blass as...
    mærripærri

  1. har du noe uoppgjordt med indre volda? føler meg litt støtt når du stiller utkant norge i dårlig lys. Vet du hva, jeg sikker på at han som fører den statestikken du snakker om sitter i Oslo, midt i Oslo! det er der alle de gale skapningene er samlet vettu, i de store byene. Men bare fortsett å hakke på oss i utkant Norge du... bare husk at en gang så var du en av oss, var du ikke lykkelig da kansje?

    og ellers da? alt vel? :P

  1. Alt vel, Stig, jeg har ikke glemt tidene i utkant-Norge, det er sikkert, og egentlig har jeg ikke noe uoppgjort heller. Tror jeg. Måtte evnt være det at det er så mange håpløse SKI-I-A-folk der, som tror de er kule, kan ikke komme på så mye annet. Står til i skauen?

  1. HAHA. Det er jo SKI-I-A folk som gjør livet verdt å leve! :) alt bra her... har en del vann i kneet fortiden, så er legen min dansk så jeg skjønte ikke hva han sa jeg skulle gjøre med det. jeg bare smiler on nikker å venter på at det skal fikse seg selv, eller så trår vel vår herre til om det blir nødvendig.

    Ellers koser jeg meg stort her i Grenland :) koz :P