Jess, det er lenge siden sist nå. Jeg har bodd i Oslo i en måned, litt over en måned tilogmed, og litt over en måned uten internett - da blir det lite med bloggoppdateringer.

Men hei - her er vi da! Endelig er nettet på plass, og endelig får skarene sjansen til å følge med på livet mitt igjen. Heldiggriser. Har det skjedd noe da, spør du, og jeg rister på hodet. Selvfølgelig har det skjedd noe, men ikke noen livsutfordrende oppdagelser, ingen kriser, men det er da digg det og da. Skolen er igang, jeg går altså FBO for de som måtte vite, det er bra det altså, hvertfall hvis man tror på Jesus og sånn, det er bra uansett tror jeg, men man skjønner kanskje litt emr hvis man - tror på Jesus og sånn. Mye bra folk i klassen, mye bra lærere også, så det er bra da. Amen. Shit, jeg må slutte å si så mye amen, det høres så ufattelig teit ut, og det er det egentlig også, det er utrolig intern kristenhumor, men jeg skal slutte. Amen. Douh.

Jeg har begynt å jobbe da, Rema 1000, ohright, jeg er en racer på kasse nå, spør meg om PLU-koder og jeg ramser de opp. Iallefall noen. Bananer 710, tomater 761, kiwi 733 - ogsåvidere ogsåvidere.

Var det noe mer da? Humm. Tenke. Andreas Baller har noen bra søsken, både Josva og Lars Anton og Paul Magnus er bra karer på 8, 6 og 4 år, drit gode til å gjøre lekser er de og, særlig når skolegeniet William hjelper til. Baller skal forresten i militæret, shitt ass, håper det går bra Baller, og det gjør det jo, det er vi enig om. Amen. Douh.

Hvis du er kin på å gi meg noe penger er det bare å si ifra, evnt sette inn på kontonr 81508566204.

Haha. Nå gir jeg bort kontonr på bloggen.

Ja. Hva så?

Nei. Ingenting egentlig. Litt morsomt bare.

Nei.

Jo. Litt. Eller?

Nei.

Nei, ok. Dritt ass.

Legg deg, du.

Ok.

*

Egentlig, så er det ikke no stress med de pengene altså, fordi jeg har noen bra kontakter som har lovt meg at jeg ikke trenger å tenke på det, og det er veldig greit, for da gidder jeg ikke tenke på det. Han heter Gud og ble født før meg.

1 comments to “Still alive”

  1. Hei Will, koslig å se at du har lagt igjen en kommentar i en blogg som jeg skreiv i ferbruar eller noe :) bedre seint enn aldri :) men du omtalte jo den siste bloggen min så jeg regner med at det bare er bylufta som har gjort deg litt surrete. Det er jo sånn det er :)

    Det å bli savnet mer enn Mors middag er endten veldig positivt eller veldig negativt. Og da velger jeg jo selfølgelig å ta til meg den positive varianten uten å følge opp med videre research :) Å ja jeg Saver deg å :) uten at jeg har noe å sammenligne med.

    Her på bygda kan vi nyte frisk sjøluft, høre fulgene synge, vi kan se stjernene på himmelen om natta, vi kan gå 30 meter så er jeg i skogen, jeg kan gå en tur i fjellet ja jeg kan gjøre så mye som dere ikke har mulighet til der inne :P

    Vi snakkas vel snart igjen Will, Knus på!