( ) brekke et bein
( ) hoppet fra 10'eren
( ) vært russ
( ) blitt kastet ting på fordi du snorker
( ) tatt en tatovering
(x) ledd så mye at jeg gråt
( ) grått så mye at jeg begynte å le
( ) sovet naken
(x) besvimt
( ) grått på bussen
(x) pratet med en fremmed i mer enn fem minutter (klabert!)
( ) gitt en uteligger mer enn 50 kroner
( ) spytta på noen jeg ikke har likt
( ) hoppet i fallskjerm
( ) vært utro
(x) vært sjalu
(x) kan skrive uten å titte på tastene
(x) røyka sigarett (sigar...)
( ) vært full
( ) klina med noen av samme kjønn
(x) vært forelska
(x) hatt følelser for noen som ikke har visst det
( ) blitt arrestert
( ) klint med en ukjent
( ) gått på en blind date
( ) vært forelska i læreren
(x) skulka
( ) hatt sex med en medarbeider
( ) vært forelska i en jeg har snakka med på nettet
(x) grått når du har hørt en spesiell sang
(x) fløyet
( ) spydd i en bar
( ) sett en del av meg selv brenne
( ) spist sushi
(x) stått på snowboard (En gang, aldri mer)
(x) crowdsurfet under en konsert ;)
( ) vært i et voldelig forhold
(x) elsker eller savner noen akkurat nå
(x) sovna på skolen/jobben
( ) vært et sted det er jordskjelv
( ) surfet (teller det å ligge å slappe av på surfebrett?)
( ) tatt på en orm
(x) sovet under stjernene
(x) blitt kilt
( ) blitt ranet
(x) blitt misforstått
( ) tatt hånd om et skadet dyr
(x) vunnet en konkurranse
(x) vært ensom
( ) kjørt på rødt
( ) holdt på å drukne
( ) blitt utestengt fra skolen
( ) vært i en bilulykke
( ) hatt krampe
(x) kjent meg som en utstøtt
(x) spist en hel boks med is på en natt (iløpet av en lostepisode, det burde telle)
( ) danset i månelyset
(x) hatet mitt utseende
( ) vært vitne til et innbrudd
(x) ikke hørt på hva hjertet sier
( ) gått uten sko i leire og presset leiren mellom tærne
(x) gått meg bort
( ) vært på andre siden av landet
( ) vært på andre siden av jorden
(x) svømt i havet
( ) klappet en kenguru
( ) kjent som om jeg holder på å dø
(x) grått meg selv i søvn
(x) sunget karaoke
(x) snorklet
(x) vært på en roadtrip (definer roadtrip?)
(x) lest en bok på over 500 sider (hahaha - 500 sider er jo ingenting)
( ) vært skikkelig, skikkelig redd
( ) fått latterkrampe på et upassende tidspunkt
(x) sett på solnedgangen sammen med noen jeg bryr meg om
( ) ødelagt en fest
(x) hoppet fra en bro (iallefall ned i snøen...)
( ) satt mat i halsen
(x) spist hund/kattemat
(x) sagt til en fremmed at du elsker han/henne
(x) drømt at jeg gifta meg med noen
( ) limt fast din hand i noe
( ) satt fast tungen på metall
( ) kysset en fisk
( ) vært en cheerleader
(x) sittet på et tak
( ) falt ned fra et tak

Category: | 3 Comments

3 comments to “Sett kryss for det du (jeg i dette tilfellet) har gjort.”

  1. Trøtt eller?

  1. Får vel fylly ut lista mi jeg og da..

    ( ) brekke et bein
    ( ) hoppet fra 10'eren
    ( ) vært russ
    ( ) blitt kastet ting på fordi du snorker
    ( ) tatt en tatovering
    (f) ledd så mye at jeg gråt
    (f) grått så mye at jeg begynte å le
    ( ) sovet naken
    ( ) besvimt
    ( ) grått på bussen
    ( ) pratet med en fremmed i mer enn fem minutter (klabert!)
    (x) gitt en uteligger mer enn 50 kroner
    ( ) spytta på noen jeg ikke har likt
    ( ) hoppet i fallskjerm
    ( ) vært utro
    ( ) vært sjalu
    (x) kan skrive uten å titte på tastene
    (x) røyka sigarett (sigar...)
    ( ) vært full
    ( ) klina med noen av samme kjønn
    (x) vært forelska
    (x) hatt følelser for noen som ikke har visst det
    ( ) blitt arrestert
    ( ) klint med en ukjent
    ( ) gått på en blind date
    ( ) vært forelska i læreren
    ( ) skulka
    ( ) hatt sex med en medarbeider
    ( ) vært forelska i en jeg har snakka med på nettet
    (x) grått når du har hørt en spesiell sang
    ( ) fløyet
    ( ) spydd i en bar
    ( ) sett en del av meg selv brenne
    ( ) spist sushi
    ( ) stått på snowboard (En gang, aldri mer)
    ( ) crowdsurfet under en konsert ;)
    ( ) vært i et voldelig forhold
    ( ) elsker eller savner noen akkurat nå
    (x (:D) sovna på skolen/jobben
    ( ) vært et sted det er jordskjelv
    (x) surfet (teller det å ligge å slappe av på surfebrett?)
    ( ) tatt på en orm
    (x) sovet under stjernene
    (x) blitt kilt
    ( ) blitt ranet
    (x) blitt misforstått
    (x) tatt hånd om et skadet dyr
    ( ) vunnet en konkurranse
    (x) vært ensom
    ( ) kjørt på rødt
    ( ) holdt på å drukne
    ( ) blitt utestengt fra skolen
    ( ) vært i en bilulykke
    (x) hatt krampe
    ( ) kjent meg som en utstøtt
    (x) [Hva tar du meg for? En 24 nerd?] spist en hel boks med is på en natt (iløpet av en lostepisode, det burde telle)
    ( ) danset i månelyset
    (x) [Ung og dum, før hårgele kom..:G) hatet mitt utseende
    ( ) vært vitne til et innbrudd
    ( ) ikke hørt på hva hjertet sier
    (x) gått uten sko i leire og presset leiren mellom tærne
    (delvis ) gått meg bort
    (berlevåg?? ) vært på andre siden av landet
    ( ) vært på andre siden av jorden
    (x) svømt i havet
    ( ) klappet en kenguru
    ( ) kjent som om jeg holder på å dø
    (x) grått meg selv i søvn
    ( ) sunget karaoke
    (x) snorklet
    ( ) vært på en roadtrip (definer roadtrip?)
    (x) lest en bok på over 500 sider (hahaha - 500 sider er jo ingenting)
    (x) vært skikkelig, skikkelig redd
    (x) fått latterkrampe på et upassende tidspunkt
    ( ) sett på solnedgangen sammen med noen jeg bryr meg om [Det er jo solnedgang hver dag, oddsen for at jeg er aleine i verden gang er vel like stor som at Bodø Glimt slår Montpellier.)
    ( ) ødelagt en fest
    ( ) hoppet fra en bro (iallefall ned i snøen...)
    (x) satt mat i halsen (utafor Odd-stadion..blei funny..aldri ledd så mye etterpå:P)
    (x) spist hund/kattemat
    ( ) sagt til en fremmed at du elsker han/henne
    ( ) drømt at jeg gifta meg med noen
    ( ) limt fast din hand i noe
    ( ) satt fast tungen på metall
    ( ) kysset en fisk
    ( ) vært en cheerleader
    (x) sittet på et tak
    ( ) falt ned fra et tak (hoppa:D)

  1. (x) brekket et bein
    (x) hoppet fra 10'eren
    ( ) vært russ
    ( ) blitt kastet ting på fordi du snorker
    ( ) tatt en tatovering
    (x) ledd så mye at jeg gråt
    ( ) grått så mye at jeg begynte å le
    ( ) sovet naken
    (x) besvimt
    ( ) grått på bussen
    (x) pratet med en fremmed i mer enn fem minutter (klabert!)
    ( ) gitt en uteligger mer enn 50 kroner
    ( ) spytta på noen jeg ikke har likt
    ( ) hoppet i fallskjerm
    ( ) vært utro
    (x) vært sjalu
    (x) kan skrive uten å titte på tastene
    (x) røyka sigarett (sigar...)
    ( ) vært full
    ( ) klina med noen av samme kjønn
    (x) vært forelska
    (x) hatt følelser for noen som ikke har visst det
    ( ) blitt arrestert
    ( ) klint med en ukjent
    ( ) gått på en blind date
    ( ) vært forelska i læreren
    (x) skulka
    ( ) hatt sex med en medarbeider
    ( ) vært forelska i en jeg har snakka med på nettet
    (x) grått når du har hørt en spesiell sang
    (x) fløyet
    ( ) spydd i en bar
    (x) sett en del av meg selv brenne
    ( ) spist sushi
    ( ) stått på snowboard (En gang, aldri mer)
    (x) crowdsurfet under en konsert ;)
    ( ) vært i et voldelig forhold
    (x) elsker eller savner noen akkurat nå
    (x) (:D) sovna på skolen/jobben
    ( ) vært et sted det er jordskjelv
    ( ) surfet (teller det å ligge å slappe av på surfebrett?)
    (x) tatt på en orm
    (x) sovet under stjernene
    (x) blitt kilt
    ( ) blitt ranet
    (x) blitt misforstått
    ( ) tatt hånd om et skadet dyr
    (x) vunnet en konkurranse
    (x) vært ensom
    ( ) kjørt på rødt
    (x) holdt på å drukne
    (x) blitt utestengt fra skolen
    (x) vært i en bilulykke (var i bussen når den kræsja)
    (x) hatt krampe
    (x) kjent meg som en utstøtt
    (x) spist en hel boks med is på en natt (iløpet av en lostepisode, det burde telle)
    ( ) danset i månelyset
    ( ) hatet mitt utseende
    ( ) vært vitne til et innbrudd
    ( ) ikke hørt på hva hjertet sier
    ( ) gått uten sko i leire og presset leiren mellom tærne
    (x) gått meg bort
    (x) vært på andre siden av landet
    ( ) vært på andre siden av jorden
    (x) svømt i havet
    ( ) klappet en kenguru
    ( ) kjent som om jeg holder på å dø
    ( ) grått meg selv i søvn
    (x) sunget karaoke
    (x) snorklet
    ( ) vært på en roadtrip (definer roadtrip?)
    ( ) lest en bok på over 500 sider (hahaha - 500 sider er jo ingenting)
    ( ) vært skikkelig, skikkelig redd
    ( ) fått latterkrampe på et upassende tidspunkt
    ( ) sett på solnedgangen sammen med noen jeg bryr meg om
    ( ) ødelagt en fest
    (x) hoppet fra en bro
    (x) satt mat i halsen
    (x) spist hund/kattemat
    ( ) sagt til en fremmed at du elsker han/henne
    ( ) drømt at jeg gifta meg med noen
    ( ) limt fast din hand i noe
    ( ) satt fast tungen på metall
    (x) kysset en fisk
    ( ) vært en cheerleader
    ( ) sittet på et tak
    (x) falt ned fra et tak