Fikk bare veldig lyst til å skrive om deg igjen. Fordi du er verdens mest fantastiske menneske. Fordi det er så utrolig digg å være sammen med deg. Noe av det beste som finnes er å ligge å snakke med deg, diskutere ting, klage over ting, være enige om kjempemye og uenige i litt, spise litt candy før vi ler litt og gir hverandre en god klem...

Eller gå tur med deg i skogen, jeg håper vi får gjort det i år også. Løpe litt etter hverandre, tryne litt kanskje, og komme fram til der hvor utsikten er best. Også setter vi oss ned på benkene og bare slapper helt av.

Også gleder jeg meg til fremtida også... Gleder meg til du kommer og besøker meg i Oslo, vi går ut om kvelden og finner på mye bra, rydder i leiligheten min, og sovner foran TV'en seint, seint.


Og det som bare blir helt fantastisk er når vi drar på ferie sammen. En uke eller to et helt annet sted, uten noen andre å tenke på enn hverandre. Ligge på stranda og bli solbrent, sjekke livet om kvelden, ta bilder av hverandre, wow - gleder meg :)

I det hele tatt gleder jeg meg mye til framtida, Helene, og det er mye på grunn av deg. Jeg er utrolig glad i deg, sweetheart!

Løw:Wilfu

Category: | 5 Comments

5 comments to “Til deg...igjen”

  1. Herlighet....hun jenta di er jammen heldig som har deg!!!

    Du skriver helt nydelig... Missunner deg litt den følelsen. Men jeg kommer sterkere tilbake på kjærlighetsfronten. Ting begynner å bli litt lettere nå heldigvis:)

    Lykke til på bibelskolen!!

    God bless!
    Karina

  1. koselig dette her, men tror du ikke helene hadde blitt mest glad over å få dette privat kanskje? ;) klisj klisj klisj

  1. Hvorfor er det ingen som kommer og rydder kåken min? Finnes det detrettferdighet i denne verden? Hmf... Hehe!

  1. Gleder meg til å dra på tur jeg william.. hehe.. får bare se når det blir i og me at du ska te oslo :( jaja.. men sånn kan det gå... kan forresten nevne en LITEN frekkk kommentar fra siri her som ikke omverdenene burde vite.. men det tar vi seiere.. glad i deg jeg;)

  1. Haha, fantastisk.

    Bittersweet symphoni...