År og dag siden bloggen ble oppdatert, så nå er det kanskje på tide med noen rapporter fra det utrolig spennende livet mitt. Tja, jo, det er spennende, uansett hva du sier. Jeg leser nemlig til eksamen for tida. Wow, det anbefales, ass. Jeez, det er liksom bare helt konge. Helt...

...ok, glem det. Det er så utrolig kjedelig at jeg holder på å dø, no kidding. Treningslære, heter det visst, det jeg leser, og jeg kan ikke skjønne annet enn at det er absolutt nødvendig at den boka brennes til evig tid når Jesus kommer. Nei, forresten, stryk det siste der. Men kjedelig, det er det. Tro meg. Treningsplanlegging og arbeidskapasitet og aerob og anaerob og MASSE greier som William ikke skjønner. Joda, det er sikkert straffa for at jeg valgte feil linje da jeg var ung og dum. Men at noen fortjener dette...??

Jaja, jeg skal ikke klage. Livet er ikke det verste man har, eller hva den reklama sier, kaffen er ikke klar, men jeg liker ikke kaffe så veldig godt uansett, selv om jeg prøver å lære meg å like det, poenget er at det er ikke så farlig liksom, jeg har det ikke så ille. Liker jeg å få andre til å tro. Høhø. Neida. Har det ok, jeg, gleder meg til å flytte til den store, store Oslobyen, men først er det sommer, og det er skikkelig deilig. Apropo Oslo; noen som har en leilighet til overs? Tar det gjerne gratis, men vi kan da betale litt for den også. Meg og en kompis er det, ring 99365713 hvis du føler deg truffet.

Serrlizz...

Vet du, jeg vet ikke om det er noe særlig mer jeg kan skrive om akkurat nå, jeg. Var liksom skikkelig klar for å blogge litt, men sånn kan det jo gå. Men jeg er veldig glad i deg uansett hvem du er, litt ekstra glad i deg hvis du heter Helene til fornavn og... Herrejemini, nå blei jeg trøtt! Natta!

Category: , | 3 Comments

3 comments to “Eksamensnerver?”

  1. Hurra hurra... så du hadde oppdatert.. nå blei helene til fornavn glad i hjerte sitt.. men var det fordi jeg sa at du skulle? eller fordi du tok deg en liten pause..?? blei forresten kjempesinna på ho dama i filmen igår (en SLEM SLEM dame på slutten av Der Untergang, hvis dere skjønner hva jeg snakker om..) men veldig glad i deg william:) hehe.. snakkes!! <3<3<3

    Helene<3

  1. leser forresten til eksamen neste uke jeg åsså, så er du ikke aleine

  1. Heisann! Skjønner godt at du ikke synes det er så meningsfylt å lese på noe så kjedelig:) Håper det gikk bra på eksamen (hvis du er ferdig da)! Jeg har laget meg ny blogg nå, så velkommen innom.