Kanskje du ikke følte deg som alle andre? Kanskje du følte deg utafor? Kanskje drømte du om at en dag, så skulle alt bli mye bedre. En dag var det deg alle andre skulle bry seg om, du skulle være stjernen.

I dag er det du som har oppmerksomheten. Det er deg alle tenker på. Du er helten. Jeg håper du vet det.

EDIT: Og du, lillebror, som har hatt en utrolig kjip dag, du skal vite det at du har taklet ting så utrolig bra, jeg er bare stolt av deg! Bless you...

Category: | 1 Comment

1 comments to “hoppípolla”

  1. skriver ikke i bloggen min jeg, for du setter så bra ord på ting willi.
    takk for praten på torsdag.jeg lærer masse av deg.
    preben: du er tøff,for å si det sånn: vi skal henge masse til høsten selv om jeg flytter.du er hedersgjest nr 1 always.

    og du:vi veit om noe som er vanskelig å se for seg, og som noen ganger bare virker virkelighetsfjernt og borte. men jeg vet at nå løper han i grønne enger og ler og prater. og totti spiser grass og ligger og koser seg i sola fra det som gir hvile og fred for alltid.