Jepp, det er lenge siden sist nå. August, for å være nøyaktig. August - september, oktober, november, desember, januar, februar, mars - det er snart syv måneder siden, det. Så lang pause har jeg aldri hatt fra bloggen.

Og jeg har egentlig ikke hatt så fryktelig stort behov for å skrive heller. Jeg mener, jeg skriver hele dagen. På jobb, altså. Og da har jeg egentlig ikke tid til å skrive på fritiden.

Men det er mulig jeg begynner igjen.

Jeg får nemlig lyst til å blogge noen ganger. Rettelse: Jeg får lyst til å anmelde. Jeg blir nemlig så inspirert av å lese andre anmelde filmer, bøker, tv-serier og musikk. Og siden jeg ser litt film og litt mer tv-serier, leser mye bøker og hører på mye musikk, får jeg lyst til å gjøre det samme.

Men jeg merker at jeg ikke skal love noe, for da blir det ofte ikke så mye ut av det.

Men vi kan jo prøve, sånn etter hvert?

Bare ikke med en gang.

For først må jeg få lov til å presentere mitt sjette onkelbarn, og min første nevø siden Christoffer og Joachim sa hei for over 14 år siden:

Leonardo Campher Fuglset. For en kid. Gleder meg til å bli kjent med deg.

0 comments to “Det er mulig jeg begynner igjen”