Reeefresh.

Som nevnt i går; i dag fikk onkel Liam somlet seg avgårde til Citykirken klokka kvart over to, og jeg angrer ikke. Thomas Scatman pratet om kirke, og jeg merker jeg er skikkelig glad i kirken. Nå er det måneder og dager siden jeg sist var i på et søndagsmøte, men hei - så deilig det er. Bli minnet på hva som virkelig gjelder, treffe folk som har mye bra å si, bli refreshed på alle mulige måter. Det anbefales.

Etter møtet var det en gjeng som dro på café, jeg kjente ikke noen utenom Iris, men det ble jammen en fin lunsj med diskusjon om jenter og gutter - sånn som det skal være på kvinnedagen. Jeg merker det er litt trist at jeg jobber annenhver søndag; for første gang på fryktelig mange år (ever?) har jeg LYST til å dra på til en kirke på søndager.



Kvinnedagen, forresten
På vei til City passerte jeg et lite opptog med damer i hijab som ropte ut slagord og kampsaker. Ondt, kanskje, men for en gangs skyld syntes jeg ikke det gjorde noe at det var alle tiders møkkavær i Oslo by...

Okei, det var dårlig sagt/skrevet/tenkt Liam. Jeg innrømmer det.

I found God on the corner of 1st and Amistad
Where the West was all but won
All alone, smoking his last cigarette
I said 'Where you been?', he said 'ask anything'

Category: , | 1 Comment

1 comments to “8. mars”

  1. The church, you see, is not peripheral to the world; the world is peripheral to the church. The church is Christ's body, in which he speaks and acts, by which he fills everything with his presence.